سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بانک‌ها برای حمایت از تولید کشور در قوانین خود تجدید‌نظر کنند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: تجدید‌نظر در قوانین بانکی برای حمایت از تولید کشور تعامل بیشتر بخش دولتی و خصوصی را سبب شده و راهکاری برای جهش اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین پیر‌موذن افزود: کنترل تورم،‌ ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری،‌ حفظ ارزش پول ملی،‌ کاهش فرآیند اداری، کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد کشور و ... می‌تواند اقتصاد کشور را در رسیدن به پویایی یاری کند.

وی با اشاره به اینکه تولید با نگرش صادراتی و اعمال سیاست‌های اقتصادی مناسب در بخش صادرات نیز می‌تواند تولید‌کنندگان را به مقصد نهایی برساند، گفت: اجرای صحیح قوانین برای حمایت از تولید و اجرای قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار از جمله راهکارهای مناسب برای جهش در اقتصاد کشور است.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه تولید در تمام فرایند دچار مشکلات اساسی است، افزود: سال تولید ملی فرصت مغتنمی است تا با حمایت جدی از تولید ضمن بی‌تاثیر کردن تحریم‌ها مسیر توسعه و خودکفایی کشور را فراهم کنیم.

پیرموذن همچنین اهمیت قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار را یادآور شد و گفت: اجرای صحیح این قانون می‌تواند ضمن فراهم کردن تعامل و همکاری بیشتر بخش دولتی و خصوصی در توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی ایفا کند.

وی در ادامه افزود: در سنگر مجلس از هر طرحی که برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان به ویژه مردم استان اردبیل باشد با تمام توان و قاطعیت حمایت می‌کنیم که امیدواریم در سال مزین به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد رشد و توسعه در بخش‌های اقتصادی کشور باشیم./س

برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، از ، تولید ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.