سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

اکران فیلم سینمایی "من مادر هستم "و اعتراض روحانیون ودانشگاهیان رفسنجانی

پس از پایان این فیلم اشخاصی که به نمایش چنین فیلمی در سینما ومکان عمومی اعتراض داشتند اعم از کارشناس علوم پزشکی ،روحانی ،پاسدار وتعدادی از استادان دانشگاه علت اعتراض را اشاعه فحشا خواندند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ، فیلم سینمایی من مادر هستم مضمون زندگی دختری است که بر اثر اعتماد زیاد خانواده اش به مردی که مدت زیادی با آن ها رفت وآمد دارد واورا عمو صدا می زند به فسادکشیده شده وباردار می شود و در نهایت به دلیل قتل عمو اعدام می شود .

در جلسه نقد وبررسی این فیلم در رفسنجان پس از پایان این فیلم اشخاصی که به نمایش چنین فیلمی در سینما ومکان عمومی اعتراض داشتند اعم از کارشناس علوم پزشکی ،روحانی ،پاسدار وتعدادی از استادان دانشگاه علت را اشاعه فحشا خواندند و اظهار کردند در این فیلم کدهایی از سوی کارگردان فیلم برای افراد بی بندوبار ارائه شده است .

مخالفان خواستار قطع پخش چنین فیلمی شدند زیرا هیچ نکته مثبتی در فیلم وجود ندارد .

موافقان پخش فیلم "من مادر هستم "نیز پخش با محدودیت سنی را پیشنهاد دادند.

یکی از نظریه پردازان در مورد فیلم من مادر هستم آن را به فیلم های شبکه های ماهوراه تشبیه کرد وگفت:چنین فیلم هایی در ماهوراه هم پخش می شود وبعد از نمایش دادن منکرات سرانجام پایان فیلم پشیمانی ها وعواقب سو منکرات را نشان می دهد.

وی تصریح کرد :تمام بدبختی های اروپا به دلیل ازبین رفتن اخلاقیت در بین آن ها است وسینمای ایران باید با حفظ اصالت ایرانی به نکته های اخلاقی بپردازد نه اینکه فرهنگ غرب را به گونه ای جلوه دهد که برخی به سمت آن کشیده شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از رفسنجان فیلم من مادر هستم هم زمان با تهران به مدت یک هفته است که در سینمای گلستان امین رفسنجان نیز روی پرده رفته است ./س

بمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.