سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همسايه آزاران در هلند مجازات مي شوند

مسئولان شهری در پایتخت هلند روز جمعه اعلام کردند از ابتدای سال آینده میلادی مجازات هایی را علیه آن دسته از شهروندانی که رفتارهای واقعا غیرقابل قبول در قبال همسایگان خود داشته باشند، اعمال خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ سخنگوی شهرداری آمستردام، گفت: "گاهی اوقات،‌ مردم از دست همسایگانی که مقررات را رعایت نمی کنند به ستوه می آیند و مجبور می شوند به محل دیگری نقل مکان کنند، در حالی که نباید چنین باشد و این همسایگان بی ملاحظه هستند که باید مجبور به نقل مکان شوند".
این سخنگو افزود؛ آن دسته از شهروندانی که امکان اصلاح رفتار آنها به هیچ طریق دیگری وجود نداشته باشد، در کانتینرها یا اتاقک هایی که در مناطق کم جمعیت شهر قرار داده می شوند اسکان خواهند یافت تا امکان نظارت بر رفتار و حرکات آنها وجود داشته باشد.  
به گفته وي؛ افرادی که به هیچ وجه هنجارهای اجتماعی را رعایت نکنند، به مدت 6 ماه در این کانتینرها و اتاقک های فاقد سامانه تهویه اسکان خواهند یافت و بعد از اتمام اين مدت اجازه خواهند یافت به ساختمانی عادی نقل مکان کنند. البته،‌ آنها به هیچ وجه اجازه بازگشت به محل سکونت پیشین خود را نخواهند داشت.
برچسب ها: مجازات ، همسایه ، آزاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.