سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک کارشناس مسائل خاورميانه مطرح کرد

لزوم تدوام اجماع جهانی علیه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی

يک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: تصميمات اتخاذ شده در راستاي عضويت فلسطين در سازمان ملل متحد گواه اجماع جهاني عليه اقدامات جنایتکارانه رژيم منحوس صهيونيستي است.

سليم غفوري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ساخت بيش از 3 هزار واحد مسکوني در سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت:‌ قاطعيت تصميم سازمان ملل متحد در مسئله فلسطین نشانگر این است که دنيا از جنگ افروزي‌ها و زياده طلبي‌های رژيم منحوس صهيونيستي به ستوه آمده و هيچ‌گونه حقي براي ادامه جناياتش قائل نخواهد بود.

وي افزود: رژيم غاصب صهيونيستي همواره ثابت کرده که به هيچ يک از تصميمات سازمان ملل پايبند نبوده و از پذيرش و اجراي آن سرباز مي‌زند.

غفوري با اشاره به قعطنامه مصوب شوراي امنيت ملي مبني بر خروج رژيم جعلي صهيونيستي از سرزمين‌هاي اشغالي تصريح کرد: با گذشت بيش از 45 سال از اين قطعنامه هم‌چنان رژيم اشغالگر قدس نه تنها واکنش مثبتی به اين مصوبه نشان نداده بلکه سران این رژیم غاصب در سازمان ملل به صراحت اعلام کرده‌اند که اين تصميم هيچ‌گونه تاثيري در شکل‌گيري دولت مستقل نداشته و هيچ ارزشي براي آن قائل نیستند.

اين کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: برخورداري آمريکا و برخي از کشورهاي اروپايي از حق وتو امکان تصميم‌گيري قاطع مجامع بين‌المللي در راستاي احقاق حقوق ملت فلسطين را کاهش داده است.

غفوري افزود: تصميمات اتخاذ شده در راستاي عضويت فلسطين در سازمان ملل متحد گواه اجماع جهاني عليه اقدامات جنایتکارانه رژيم منحوس صهيونيستي است.

اين کارشناس مسائل خاورمیانه در پايان خاطر نشان کرد: سياست شهرک سازي از سوي رژيم منحوس صهيونيستي تنها براي اعمال قدرت بيشتر و اغناي افکار عمومي صهيونيست نشينان در سرزمين‌هاي اشغالي است.

انتهای پیام/

برچسب ها: غاصب ، صهیونیستی ، جعلی ، منحوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.