سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش دردناک يک زن کوتوله براي افزايش قد +عکس

اين زن 32 ساله که با نوعي بيماري خاص به دنيا آمده است که سبب شد او دست و پاي کوتاهي داشته باشد حتي قادر نبود کوچکترين امور منزلش را هم انجام دهد.او اخيرا کتابي نوشته و در مورد تجارب...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران اين زن 32 ساله که با نوعي بيماري خاص به دنيا آمده است که سبب شد او دست و پاي کوتاهي داشته باشد حتي قادر نبود کوچکترين امور منزلش را هم انجام دهد.
او اخيرا کتابي نوشته و در مورد تجارب زندگي اش به عنوان يک کوتوله و تلاش براي رسيدن به يک زندگي نرمال در آن صحبت کرده است.او يک عمل دردناک و پر هزينه را دوبار تجربه کرد تا تنها 14 اينچ افزايش قد داشته باشد و تا اندازه اي طبيعي تر به نظر برسد.

در اين بيماري بدن فرد مبتلا اندازه هاي طبيعي دارد اما دست و پاي آنها کوتاه باقي ميماند و همين عدم تعادل باعث ميشود فرد مبتلا نتواند امور معمولي را به راحتي انجام دهد.
اين زن که تيفاني نام دارد يک بار در سن 8 سالگي مورد عمل جراحي قرار گرفت . در اين عمل پزشکان استخوانهاي درشت ني ساق پا و ران را شکسته و آنها را مجبور به رشد دوباره ميکنند. به اين طريق آن زمان حدود 4 اينچ به قد وي اضافه شد.
او ميگويد همه اين دردها را متحمل شدم تا يک آدم معمولي باشم. اما اين مسئله بسيار دردناک بوده است چرا که اکنون کوچکترين ضربه و يا سرمايي مرا در حد مرگ مي آزارد. براي من قد بلندتر همراه با خوشبختي بيشتر خواهد بود.
او در سن 15 سالگي تصميم گرفت دوباره عمل جراحي افزايش قد را تجربه کند. در عمل دوم او با تحريک بيشتر استخوانها موفق شد آنها را تا 10 اينچ ديگر رشد دهد و همين مسئله باعث شد او به قدي نرمال برسد و حالا او تمام تجربياتش در اين زمينه را به صورت کتابي منتشر کرده است تا کساني که به بيماري وي مبتلا هستند بتوانند از تجربيات وي براي رسيدن به يک زندگي بهتر استفاده کنند.

برچسب ها: تلاش ، قد ، بیماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.