سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار در نزديکي منزل وزير دارايي پيشين يونان

پلیس یونان اعلام کرد بر اثر انفجار بمب کوچکی در بیرون منزل مسکونی وزیر دارایی پیشین این کشور، دو خودرو آتش گرفت اما کسی در این حادثه زخمی نشد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ حمله با بمب های دست ساز علیه سیاستمداران یونانی که در این حملات معمولا از مخزن های گاز و مواد منفجره استفاده می شود، به علت افزایش بیکاری و رکود اقتصادی در این کشور افزایش یافته است.

همچنین ریاضت اقتصادی در یونان نیز باعث افزایش خشم عمومی در این کشور شده است. به گفته پلیس در ساعات اولیه روز صبح جمعه در بیرون از منزل مسکونی «یانوس پانانتونیو » در حومه آتن، هفت کپسول گاز منفجر شد.پلیس اعلام کرد هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حملات را به عهده نگرفته است.

پانانتونیو وزیر فاصله سال های هزار و نهصد و نود و چهار تا سال دو هزار و سه میلادی وزیر دارایی یونان بود. وی همچنین در فاصله سال های دو هزار وسه تا دو هزار و چهار میلادی به عنوان وزیر دفاع این کشور خدمت کرده است.همچنین در طی دو هفته اخیر، دو انفجار مشابه در بیرون از منزل مسکونی یکی از مقامات دادستانی و یک مقام وزارت محیط زیست این کشور به وقوع پیوسته است.
برچسب ها: یونان ، انفجار ، منزل ، دارایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.