سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر علمی نخستین کنگره مواد دندانی کشور:

تحریم ها برای محققان گروه بیو مواد دندانی تبدیل به فرصت شده است

تحریم ها و کمبود ها از سویی و افزایش بالای مواد اولیه وارداتی سعی داشت تا گروه بیو مواد دندانی را دچار چالش سازد ولی تا کنون تحریم ها برای ما تبدیل به فرصت گشته است.

تبسم هوشمند دبیر علمی نخستین کنگره مواد دندانی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:خوشبختانه  تحریم ها برای گروه بیو مواد دندانی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تبدیل به فرصت ها و ایده بردای گردیده و سعی داریم تا گام مهمی در جهت تولید مواد دندانپزشکی مورد نیاز کشور در داخل برداریم.

دانشیار گروه بیو مواد دندانی دانشگده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در زمینه تجاری سازی محصولات و بیو مواد دندانی اظهار امیدواری کرد.

فعالیت شرکت های دانش بنیان را تقویت خواهم کرد

فعالیت شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید بیومواد دندانی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تقویت خواهد شد و شاهد تضعیف تحریم ها خواهیم بود.

تبسم هوشمند در نخستین کنگره بیومواد دندانی اظهار داشت: هم اکنون در ابتدای راه هستیم اما با حمایت های انجام شده در حال تاسیس و تکمیل آزمایشگاه مرجع جهت ارزیابی کیفی مواد و نیز تاسیس مرکز رشد برای فعالیت شرکت های دانش بنیان هستیم .

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد و افزود: امید داریم تمام مواد دندانی در کشور تولید شوند و شاهد خروج ارز از کشور نباشیم./ع2
برچسب ها: پزشکی ، دارو ، دندانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.