سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

قدرداني آيت‌الله العظمي جوادي آملي از ساماندهي هيئت‌هاي مذهبي

رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان قم براي بيان گزارشي از نقاط قوت و آسيب‌هاي عزاداري دهه نخست محرم با آيت‌الله جوادي آملي ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آيت‌الله جوادي آملی از فعاليت‌هاي انجام شده در راستاي ساماندهي هيئت‌هاي مذهبي كه منجر به كاهش آسيب‌هاي عزاداري شده است قدرداني كرد.
وی در اين ديدار قیام اباعبدالله(ع) و درس‌های عاشورا را مکمل آموزه‌های نبوی و ائمه پیش از ایشان دانست و گفت: جريان عاشورا يك مكتب عميق علمي است كه بايد به درستي تبيين شود.
اين مرجع تقليد تاكيد كرد: براي برطرف‌كردن آسيب‌هاي مجالس و محافل عزاداري، مي‌بايست در طول سال با مسئولان و دست اندركاران هيئت‌هاي مذهبي ارتباط داشته و با مشاركت خود آنها جلسات و برنامه‌هاي توجيهي برگزار كرده تا آسيب‌هاي عزاداي با استقبال و موافقت مسئولان هيئت‌هاي مذهبي كاهش يابد.
حجت‌الاسلام والمسلمين اسكندري رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان قم نيز در ابتداي اين ديدار گزارشي از وضعيت محافل و مجالس عزاداري در قم ارائه كرد و ضمن تشريح نقاط ضعف و قوت اين مجالس، از آيت‌الله جوادي آملي درخواست كرد كه توصيه لازم به فضلا و مبلغان داشته باشند تا در سخنان خود بيشتر به تعميق بخشي واقعه عاشورا بپردازند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.