سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه:

بايد تهديدات را به فرصت تبديل کرد/ غرب تا هر زمان که توان دارد می‌تواند کشورمان را مورد تحریم خود قرار دهد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت جمهوری اسلامی ایران تهدیدات غرب را مغتنم شمرده و به بهترین نحو از آن در راستای پیشرفت و فناوری بهره‌برداری کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌ سردار محمدرضا نقدی در پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه تهدیدات پیش روی کشورمان فشارهای اقتصادی است، اظهار داشت: باید با حفظ تفکر بسیجی در برابر تهدیدات و تحریم‌های اعمال شده از جانب دشمنان نظام ایستادگی و مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم،‌ ادامه داد: باید تمامی فشارهایی که نظام جمهوری اسلامی ایران از جانب غرب متحمل می‌شود به فرصت تبدیل شود و این فرمول را همانطور که در این 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی در پیش گرفتیم باز هم ادامه دهیم.

سردار نقدی با بیان اینکه مسئولین نباید شرط لغو تحریم‌ها را در مذاکرات هسته‌ای با غرب مطرح کنند، تاکید کرد: غرب تا هر زمان که توان دارد می‌تواند کشورمان را مورد تحریم خود قرار دهد چرا که این تحریم‌ها برای جمهوری اسلامی ایران فرصت شمرده می‌شود و ملت عزیزمان باید این تهدیدات را مغتنم شمرده و به بهترین نحو از آن در راستای پیشرفت فناوری بهره‌برداری کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید به جای پیدا کردن راه حل برای فروش نفت به دنبال قطع صادرات آن به غرب باشیم،‌ تصریح کرد: باید از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایستادگی در برابر فشارهای وارده از سوی دشمنان پیروی کنیم.

وی با اشاره به عدم بهره‌برداری مناسب از رهنمودهای مقام معظم رهبری در داخل کشور افزود: تمامی انسان‌های دنیا تلاش می‌کنند تا افضل‌ترین فرد که پاک و آلوده به این دنیا نباشد و در مسیر حاکمیت الهی برای رهبری خود برگزینند،‌ در حالی که ما بودن چنین نعمتی در داخل کشور بهره لازم را از ایشان نمی‌بریم و باید از تمام سخنان و فرمایشات ایشان در راستای بهبود شرایط جامعه و مردم استفاده کنیم.

سردار نقدی در ادامه افزود: زمانی که معاون اول دولت اندونزی در اجلاس سران حضور یافته بود بیان کرد که نظریه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری کشورمان را به خوبی مطالعه و نکات بدیعی را به دست آورد در حالیکه ما خودمان به آن توجه نمي‌کنيم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آثار و نتایج مثبت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:‌ اگر بتوانیم به اقتصاد مقاومتی همانطور که مقام معظم رهبری آن‌را بیان کرده‌اند عمل کنیم، قطعا می‌توانیم در ورای تحریم‌ها به یک اقتصاد پرشکوه نائل شویم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد ریاضتی نیست،‌ گفت:‌ اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد تهاجمی بوده است که در اینجا سوالی مطرح می‌شود چطور می‌شود در بدترین شرایط تحریم‌های اقتصادی، به پیشرفت‌های مهمی دست یافت.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه مولفه‌هایی در راستای پیشبرد اقتصاد مقاومتی وجود دارد که همگی مربوط به دولت،‌ مجلس،‌اقتصاددانان و ... می‌شود، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه باید برای وقت و سرمایه خود ارزش قائل بوده و راحت طلبی را از خود دور کنند و مولفه دیگر هم حداکثر استفاده از ظرفیت‌ها است، یعنی ظرفیت‌های عظیمی که در اختیار داریم را باید به خوبی بشناسیم و از آن بهره‌برداری کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید از اصول و مولفه اقتصاد مقاومتی درست مصرف کردن را یاد بگیریم، افزود: آحاد جامعه نباید به سمت اقتصادهای بادآورده بروند و باید از تولیدات داخلی بهره‌مند شوند و این مولفه باید با جزئیات در میان مردم تبیین شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که پاسخ ملت بسیج تهران همان پاسخی است که در طول پیروزی انقلاب اسلامی داده‌اند و این ملت در تحقق اهداف خود کوشا است.

انتهای پیام/پ2

 

 


 

برچسب ها: نقدی ، نماز ، جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
rmaqctxj
۱۹:۱۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۱
20