سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستای گرامیداشت روز جهانی ایدز ؛

بیش از 27 عنوان برنامه در منطقه 13 اجرا شد

همزمان با فرارسیدن روز جهانی ایدز ، مراسم تشکیل روبان قرمز و پیاده روی نمادین با تجمع شهروندان منطقه 13 در فلکه دوم نیروی هوایی اجرا شد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 13 ، غلامحسین ادب ، رئیس اداره سلامت منطقه 13  تشکیل روبان قرمز و پیاده روی نمادین در فلکه دوم نیروی هوایی را یکی از اقدامات صورت گرفته برای برجسته سازی شعار روز جهانی ایدز و نهادینه کردن آن  در بین شهروندان عنوان کرد و گفت : همزمان با روز جهانی ایدز شهروندان منطقه 13 با تجمع در فلکه دوم نیروی هوایی حلقه روبان قرمز را به عنوان آگاهی و همبستگی با بیماران مبتلا به ایدز تشکیل دادند.
به گفته وی " خطرات ناشی از بیماری ایدز"، " پیشگیری از ایدز"، "پیشگیری از ایدزبرای نوجوانان"،"امنیت در جامعه و پیشگیری از بیماری ایدز" ،" آشنایی با راههای ابتلا به بیماری و روشهای پیشگیری" ،" راههای مبارزه و پیشگیری از ایدز" ، "چگونه با افراد ایدزی برخورد کنیم" ،" ایدز راچگونه بشناسیم" ،"علل رفتارهای غیر ایمن جنسی در زمینه روانی" و.. از عناوین کارگاه های آموزشی است که از یازدهم آذر ماه به مدت یک هفته در خانه های سلامت محلات و مساجد منطقه برگزار شد.
رئیس اداره سلامت منطقه 13 پخش بروشور با موضوع  بیماری ایدز را از جمله اقداماتی بر شمرد که برای اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان در مساجد و مراکز فرهنگی اجرا شده است.
وی برگزاری مسابقه نقاشی با پیامهای آموزشی در ارتباط با ایدز در سرا های محلات از دیگر برنامه های اجرا شده برای کودکان در این منطقه عنوان کرد. 
همزمان با  فرارسیدن روز جهانی ایدز ، بیش از 27 عنوان برنامه به مدت یک هفته  در خانه های سلامت ، بوستان ها ، مساجد و سراهای محلات منطقه 13 برگزار شد./ف

برچسب ها: برنامه ، ایدز ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.