سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات لیگ برتر تنیس باشگاه های کشور

گاز تهران قهرمانی را از البرز گاز کیش ربود

آخرین روز یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس باشگاه های کشور صبح امروز به میزبانی اصفهان برگزار شد و در نهایت البرز گاز کیش موفق شد عنوان قهرمانی را به دست اورد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: پنجمین و آخرین روز مسابقات تنیس باشگاههای کشور صبح امروز با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد و سیمین سپاهان اصفهان نیز با قرعه استراحت روبرو بود در حساس ترین مسابقه روز پنجم تیم های البرزگاز کیش و گاز تهران برای تصاحب عنوان قهرمانی با یکدیگر روبرو شدند و در نهایت تنیسورهای البرزگاز کیش موفق شدند با نتیجه 3 بر یک از سد حریف قدر خود عبور کنند اما باتوجه به اینکه گاز تهران تنها نیاز به یک برد داشت به همین دلیل این تهرانی ها بودند که جام قهرمانی را بالای سر بردند، همچنین در دومین بازی روز پایانی مسابقات تیم های صبا طب شیراز و نیرو نشاط تهران با یکدیگر روبرو شدند و در نهایت تیم نیرو نشاط موفق شد با نتیجه 4 بر صفر از صد حریف خود عبور کند.
گفتنی است: به این ترتیب در پایان این بازیها تیم گاز تهران عنوان قهرمانی یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را از آن خود کرد، البرزگاز دوم شد، سیمین سپاهان میزبان مسابقات در جایگاه سوم ایستاد، نیرونشاط چهارم شد و در نهایت تیم صبا طب شیراز انتهای جدول را به خود اختصاص داد. خاطر نشان می شود، سال گذشته البرزگاز موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.