سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

ایران، رتبه هشتم دنیا در تولید قطعات كشتی را از آن خود كرد

معاون تولید و امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: با اضافه شدن صنعتگران استان چهارمحال و بختیاری، به جمع دارندگان فناوری ساخت قطعات كشتی، ایران رتبه هشتم دنیا در تولید قطعات كشتی را از آن خود كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

محمدكاظم منزوی افزود: صنعتگران واحد تولیدی و ساخت قطعات كشتی استان چهارمحال و بختیاری، گواهینامه بین المللی ساخت قطعات كشتی را دریافت كردند.
وی گفت: این گواهینامه از سوی شركت های معتبر سازنده قطعات كشتی آمریكا و فرانسه، پس از سه سال آزمایش قطعات، این واحد تولیدی در آب های خلیج فارس و آزمایشگاه های تخصصی به صنعتگران این واحد اعطا شد.
منزوی خاطر نشان کرد: مقاومت سازه در برابر شرایط نامساعد جوی، سازگاری با محیط و هماهنگی با سامانه های مختلف و فرآورده های ساخت داخل، از ویژگی های قطعات ساخته شده در این واحد تولیدی است.
وی، با بیان اینكه قطعات تولید شده در این واحد تولیدی نظیر: ترمز گیربكس، سامانه نیرو محركه عرشه، درب و پنجره و قطعات ایمنی پیش از این، از هلند، آلمان و روسیه وارد ایران می شد، افزود: هم اكنون، این قطعات علاوه بر اینكه 60 درصد ارزان تر از قیمت مشابه خارجی ساخته می شود، قدرت رقابت در بازارهای جهانی را نیز دارد. /س
برچسب ها: تولید ، قطعات ، کشتی ، رتبه ، هشتم ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.