سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

54 درصد مبادلات در بورس فارس، خرید سهام بود

مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: در معاملات هفته منتهی به پانزدهم آذر ماه جاری در بورس منطقه‌ای فارس از 30 میلیون و 383 هزار سهم و حق تقدم، 54 درصد آن مربوط به خرید سهام بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس کرشمه ترابیان اظهار داشت: ارزش سهام مبادله شده در این هفته 96 میلیارد ریال بود که این تعداد سهام متعلق به 170 شرکت است.
وی افزود: در دوره مورد نظر در مجموع، برای 98 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شد.
ترابیان بیان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های پالایش نفت بندر‌عباس، توسعه معادن روی ایران و بانک دی از بیشترین اقبال برای خرید برخوردار بودند.
این مسئول اقتصادی ابراز داشت: سهام شرکت‌های  سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، پالایش نفت بندرعباس و بانک پاسارگاد در این هفته با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.
وی خاطرنشان کرد: سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی خارک و توسعه معادن روی ایران  با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، سرمایه‌گذاری ساختمان و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات با بیشترین ارزش ریالی فروش مواجه بودند.
روز گذشته نیز در معاملات تالار بورس منطقه‌ای فارس 5 میلیون و 129 هزار سهم و حق تقدم معامله و 12 کد معاملاتی جدید ایجاد شد./س

برچسب ها: مبادلات ، بورس ، فارس ، خرید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.