سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکل درباره شهرک‌سازی‌ها به نتانیاهو هشدار داد

با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آلمان صدر اعظم این کشور درباره پیامدهای ناگوار شهرک سازی جدید هشدار داده و از نتانیاهو خواسته تا اظهارات خود را پس بگیرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الرساله نت، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی که دیروز به آلمان سفر کرد، با صدر اعظم این کشور در برلین دیدار کرد.
در همین زمینه روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت: آنگلا مرکل درباره پیامدهای ناگوار شهرک سازی های جدید به نتانیاهو هشدار داده و این اقدام را مایه انزوای جهانی هر چه بیشتر رژیم صهیونیستی دانسته است. هاآرتص افزود: مرکل به نتانیاهو توصیه خواهد کرد که اظهارات خود را پس گرفته و عدم اقدام به آن را اعلام نماید.

مرکل پس از دیدار با نتانیاهو و وزیران او در ساختمان صدراعظمی آلمان گفت: درباره مسئله شهرک ها ، ما بر این مسئله اتفاق نظر داریم که بگوییم با هم موافق نیستیم.

گفتنی است، در همین راستا بسیاری از کشورهای اروپایی سفیر رژیم صهیونیستی را فراخوانده و مراتب اعتراض خود به اظهارات نتانیاهو را ابراز کرده بودند.آلمان نیز با پیروی از این دیدگاه، گر چه سفیر رژیم صهیونیستی را فرا نخواند اما مراتب هشدار و اعتراض خود را به گوش مسؤولین این رژیم رساند.


برچسب ها: شهرک ، مرکل ، نتانیاهو ، هشدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.