سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

طرح‌های تولیدی توجیه‌دار در اولویت ارائه تسهیلات قرار گیرند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:‌ طرح‌های سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی که توجیه اقتصادی و فنی دارند در اولویت حمایت مالی قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ارژنگ عزیزی  در جلسه کمیته بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اتاق بازرگانی اردبیل افزود:‌ ما منکر اینکه تمام طرح‌های تولیدی باید حمایت شوند نیستیم اما در اختصاص اعتبارات طرح‌هایی از تسهیلات بهره‌مند می‌شوند که توجیه اقتصادی و فنی دارند.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا ضروری است تا مدیران واحدهای تولیدی نیز به صورت شفاف و مشخص برنامه‌های خود را عملیاتی کنند، گفت: در صورت تدوین برنامه‌ای جامع برای واحدهای تولیدی می‌توان زمینه‌ای را فراهم کرد تا همه واحدهایی که نیازمند اعتبار و تسهیلات دولتی برای راه‌اندازی هستند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه اهمیت تشکیل و فعالیت کمیته بررسی مشکلات واحدهای تولیدی را یادآور شد و افزود:‌ فرایند برنامه‌ریزی باید طوری فراهم شود تا با نگاه کارشناسی و اصولی مشکلات واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گیرد و شرایط و بستر برای تصمیم‌گیری در این کار گروه فراهم شود/ س

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، تولیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.