سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

شرکت توسعه منطقه نمونه گردشگری ولشت مرزن آباد تشکیل شد

به منظور ساماندهی دریاچه ولشت و تشکیل شرکت توسعه منطقه نمونه گردشگری دریاچه ولشت در مرزن آباد،جلسه مشترکی باحضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران در مرزن آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، به منظور ساماندهی دریاچه ولشت و تشکیل شرکت توسعه منطقه نمونه گردشگری دریاچه ولشت در مرزن آباد، جلسه مشترکی با حضور حجازی مدیرعامل و مهندس عفتی معاونت فنی سازمان همیاری شهرداریهای مازندران، سیدقدیر رضایی فرماندار چالوس، کیاپاشا بخشدار، جعفر ردایی شهردار و محمد ردایی رییس شورای شهر و قطبی رییس تعاونی دهیاران بخش مرزن آباد برگزار شد.

شهردار مرزن آباد با اعلام خبر فوق به خبرنگار ما گفت: طبق توافقاتی که پیش از این بین شهرداری مرزن آباد و سازمان همیاری شهرداریهای مازندران صورت گرفته بود، با هدف حمایت از روستاهای بخش مرزن آباد، تعاونی دهیاران این بخش در این تفاهمنامه بعنوان طرف سوم قرارداد وارد شده و مقرر شد شرکت توسعه منطقه نمونه گردشگری ولشت با 150 درصد از سوی سازمان همیاری شهرداریهای مازندران، 25 درصد شهرداری و 25 درصد تعاونی دهیاران بخش مرزن آباد تشکیل شود.

جعفر ردایی افزود: به همین منظور جلسه فوق جهت هماهنگی های لازم برای تشکیل این شرکت برگزار شد و فرماندار چالوس نیز با ابراز رضایت از این تفاهم نامه اعلام همکاری کرد که شرایط لازم برای تشکیل این شرکت و ایجاد تحول در منطقه نمونه گردشگری ولشت بعمل آید.

شهردار مرزن آباد تصریح کرد: رفع مشکلات موجود در منطقه ولشت نیازمند همکاری و مشارکت همه ادارات و نهادها از جمله سازمان گردشگری و آب منطقه ای هستیم تا بستر برای سرمایه گذاری لازم در این منطقه فراهم شود./س

برچسب ها: شرکت ، منطقه ، تشکیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.