سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نارضایتی ساکنین روستای امام زاده باقر از وجود کمپ ترک اعتیاد

مردم روستای امام زاده باقر واقع در شهرستان بهارستان طی روزهای گذشته چندین بار از وجود کمپ ترک اعتیاد اعلام نارضایتی کرده و خواستار جمع آوری این موسسه شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ساکنان این روستا معتقد هستند که این مرکز ترک اعتیاد اسباب ناامنی شده و آرامش روانی مردم را مختل کرده است.
یکی از زنان این روستا که شدیدا با وجود این کمپ مخالفت داشت گفت: راه اندازی این کمپ برای ما بسیار خوشحال کننده بود زیرا فکر می کردیم که سروسامانی به مشکلات این روستا داده شده است اما امروز این مرکز آرامش را از ما گرفته و ما هر روز شاهد درگیری و دعوا هستیم.
سعید حجتی اظهار داشت: درگیری های خشن بین کارکنان این مرکز با معتادان رخ میدهد به طوری که کسانی که در این جا بستری می شوند پا به فرار می گذارند و یا هیچ معتادی جرأت آمدن در این کمپ را نمی کند و اگر عوامل این کمپ احساس کنند شخصی معتاد است با زور او را به داخل منتقل می کنند.
یکی از جوانان این روستا اذعان کرد: ما در این روستا کمبود های فراوان داریم به خصوص که امام زاده باقر محل دفن اموات این شهرستان و مناطق همجوار است و صدای ناله و گریه  صاحبان عزا ما را افسرده کرده و امروز این کمپ بر مشکلات قبلی ما افزود.
وی در ادامه افزود: ما بارها برای جمع آوری این موسسه به دهیاری مراجعه کرده ایم و چند روز پیش هم طوماری از استشهاد جهت جمع اوری هرچه سریعتر این کمپ به مسئولین تحویل داده ایم.
رئیس شورای امام زاده باقر گفت: تمامی اعتراضات مردم بحق و قانونی است و ما فکر نمی کردیم که این مرکز آسایش روحی و روانی مردم را سلب کند.
وی افزود: دهیاری امام زاده باقر پیگیری های لازم نسبت به جمع آوری این کمپ را انجام داده است وطی چند روز آینده این مشکل حل می شود./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.