سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ با آغاز فصل سرما؛

علوفه مورد نیاز حیات وحش فیروزکوه تامین شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از تامین علوفه مورد نیاز دام های حیات وحش شهرستان خبر داد.

ˈرضا کرمیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: همه ساله با آغاز فصل سرما و کاهش مواد غذایی مورد نیاز دام های وحشی حیات وحش، مقادیر قابل توجهی علوفه جهت توزیع در زمان بارش برف های سنگین از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان به منطقه ارسال می شود.

وی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده و با توجه به احتمال حضور حیات وحش در پایین دست ارتفاعات و اطراف روستاها، این مواد غذایی در زمان مناسب در مکان هایی که بیشترین احتمال حضور این دام ها می رود و همچنین منطقه شکار ممنوع ˈکاوه دهˈ توزیع خواهد شد.

کرمی از خاکریزی و مسدود کردن ایل راه های موجود در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با عنایت به خروج عشایر بومی و میهمان از منطقه، این مهم به منظور جلوگیری از ورود شکارچیان غیرمجاز با خودرو به مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین از پایان یافتن فصل شکار گراز وحشی از مهر ماه و زمان پایان برداشت محصولات کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: از مردم نیز خواهشمندیم تا در کنار پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی هر گونه تعقیقب و گریز مشکوک و شکار غیرمجاز از سوی شکارچیان در این ایام را سریعا به عوامل این نهاد گزارش کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.