سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان از شرایط و امكانات خوبی برخوردارند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اردوگاههای اتباع خارجی در این استان خدمات خوب و با كیفیتی به مهاجران ارائه می دهد كه جای تقدیر و تشكر دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حاتم ناروئی در جمع كاركنان اداره كل اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اردوگاههای اتباع خارجی در این استان علاوه بر نظم و ارائه خدمات مناسب، در حوزه ‌‌بهداشت نیز با مدیریت خوب و آگاهانه شرایط مطلوبی را برای مهاجران كه مهمان میهن اسلامی هستند فراهم آورده است .

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینكه مهاجرین در نزد ما امانت هستند، افزود: افرادی كه به صورت غیر مجاز وارد كشور می شوند با مشكلاتی در كشور خود مواجهند كه باید به آنها كمك كرد تا آلامشان كاهش یابد در عین حال باید هوشیار باشیم تا صدمه ای به كشورمان وارد نشود.

وی با مطلوب ارزیابی كردن عملكرد اداره اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان، از زحمات و خدمات شبانه روزی كاركنان این مجموعه به مهاجران قدردانی كرد.

در این نشست مدیر كل اداره اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان با برشمردن رئوس سیاست های جمهوری اسلامی ایران مبنی بر قانونمند شدن حضور اتباع خارجی در كشور، هدف از طرح ساماندهی و جمع آوری اتباع بیگانه را جلوگیری از آسیب های فرهنگی - اجتماعی در جامعه عنوان كرد./س

برچسب ها: امکانات ، اتباع ، خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.