سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت فدراسيون تكواندو از هشت تيم ايراني براي مسابقات جام فجر

فدراسيون تكواندو كشورمان قرار است از هشت تيم ايراني در دوبخش مردان و زنان براي حضور درمسابقات بين المللي جام فجر در روزهاي اول و دوم دي دعوت كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: كميته مسابقات فدراسيون تكواندو قرار است از هفت تيم ايراني مردان و زنان براي حضور در بيست و چهارمين دوره مسابقات بين المللي تكواندو جام فجر به عنوان نمايندگان ايران در اين پيكارها دعوت كند اما اين موضوع هنوز قطعي نشده است.

براين اساس در بخش مردان از تيم هاي دانشگاه آزاد اسلامي، شهرداري بندرعباس، پترو پارت و مقاومت قرار است دعوت شود و در بخش بانوان تيم هايهيئت قزوين، سايپا، دانشگاه آزاد اسلامي و خودران وفا مدنظر فدراسيون هستند.

قرار است رقابت هاي امسال جام فجر نيز مانند سالهاي گذشته برگزار شود در صورتيكه پيش از اين اعلام شده بود علاوه برمسابقات انفرادي رقابت هاي تيمي به سبك جام جهاني نيز انجام شود كه پيكارها تيمي از برنامه مسابقات اين دوره حذف شده است.

همچنين فدراسيون تكواندو امسال سعي دارد از تيم هاي باشگاهي ايران استفاده كند و خبري از حضور تيم هاي ملي نيست.

گفتني است؛ مسابقات بين المللي تكواندو جام فجر اول و دوم دي در يكي از سالن هاي 12هزار نفري آزادي ويا افراسيابي برگزار خواهد شد و در صورت تكميل امكانات مسابقات بانوان نيز در خانه تكواندو تهران انجام مي شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.