سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از جدایی از تیم فوتبال سایپای البرز،

حسین آشنا: مجتبی تقوی سیاه باز است/ مجتبی تقوی: آشنا توقعات بی مورد دارد

دروازه بان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مجتبی تقوی دل و زبانش یکی نیست و فردی سیاه باز است.

حسین آشنا، دروازه بان جدید تیم فوتبال پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: از تیم فوتبال سایپا و مجتبی تقوی اصلا راضی نیستم چون به خاطر این تیم پایم در یک بازی شکست و سپس سال بعد تقوی مرا از لیست خود خارج کرد، در زندگی یاد گرفته ام که با کینه زندگی نکنم و کینه ای از مجتبی تقوی به دل نمی گیرم ولی تقوی دل و زبانش یکی نیست و فردی سیاه باز است او به خاطر رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری می زند هیچ گاه او را نمی بخشم و مطمئن هستم که یک روز جواب این کارهای خود را می دهد.

وی ادامه داد: ‌از باشگاه سایپا نیز راضی نیستم چون دست به کارهای ناجوانمردانه زدند و با دست کاری قراردادم طلب مرا نصف کردند، دیروز طلبم را از باشگاه سایپا دریافت کردم ولی این قرارداد کامل من نبود چون آنها هر کاری کردند تا حق مرا کامل ندهند، من به خاطر این تیم با مصدومیت سختی مواجه شدم ولی آنها در حق من ظلم کردند.

آشنا اضافه کرد: باشگاه سایپا پنج یا شاید شش سال پیش تیم و باشگاه با اخلاق و جوانمردی در ورزش کشور بود ولی حالا چیزی از اخلاق مداری در این باشگاه و تیم فوتبالش دیده نمی شود.

وی در مورد مصدومیت بازیکنان فوتبال ایران گفت: به فوتبالیست های ایرانی می گویم که مواظب خودشان باشند چون در فوتبال ایران وقتی فوتبالیست مصدوم می شود بلافاصله وي و سابقه اش را نابود می کنند او را با یک لگد از فوتبال بیرون می اندازند.

آشنا اضافه کرد: ولی در فوتبال مدرن و روز دنیا یک فوتبالیست ایرانی در تیم اوساسونا مصدوم می شود ولی باشگاه مسعود شجاعی به هر کاری از جمله حفظ پیراهن و حمایت از شجاعی می زنند تا مسعود مطمئن شود که سال بعد در جمع بازیکنان تیم فوتبال اوساسونا است ولی در ایران به بدترین مشکل فوتبالیست مصدوم به حال خود رها می شود.

آشنا در مورد پیوستن به تیم فوتبال پیکان افزود: در نیم فصل دوم با پیکان قرارداد بسته ام و در حدود یک هفته با این تیم تمرین می کنم شرایطم به گونه ای است که قصد دارم دروازه بان اول پیکان باشم و مطمئن هستم که در نیم فصل دوم بهترین بازی ها را برای پیکان انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: پیکان با عبدالله ویسی در نیم فصل دوم یکی از بهترین های لیگ خواهد بود و در نیم فصل دوم بیشترین امتیازات را خواهد گرفت و این تیم جوان در بازی های آینده لیگ برتر شکل جدیدی خواهند داشت.


مجتبی تقوی:  آشنا توقعات بی مورد دارد

مجتبی تقوی، سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: حسین آشنا توقعات بی موردی از من دارد. وي آن قدر نباید بی معرفت باشد. من به محض ورود به تیم فوتبال سایپای البرز در آخر فصل قبل و لیگ یازدهم دنبال کارهای او بودم، با این که در هشت بازی آخر فصل پاهای او می لنگید و سر تمرین حاضر می شد به او قول دادم که در یک بازی فصل به او میدان بدهم تا مردم بفهمند که آشنا هنوز در فوتبال حاضر است و برای تیم فوتبال سایپا بازی می کند و نمی دانم چرا با این کارها فکر می کند که من در حق او بدی کردم.

وی ادامه داد: وقتی پای حسین آشنا شکست مجید صالح سرمربی تیم سایپا بود برای احترام به او در آخرین بازی فصل برای تیم سایپا بازی کرد در حالی که وحید مهدی خانی به دروازه بان فیکس ما تبدیل شده بود، در آخر فصل می توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان بگیریم ولی ریسک کردم و او را در دروازه قرار دادم.

تقوی خاطرنشان کرد: من در مورد پرداخت نصفه کاره قرارداد حسین آشنا دخالت نداشتم. این باشگاه سایپا است که با بازیکن قرارداد می بندد و پول بازیکنان را می دهد، هیچگاه در مورد مسائل مالی باشگاه دخالت نمی کنم.

وی ادامه داد: چطور به حسین آشنا یا بازیکنان دیگر قول بدهم که سال بعد در تیمم خواهید بود که خودم هنوز سرمربی تیم نیستم، قراردادم برای هشت بازی با سایپا بود و به هیچ بازیکنی نگفتم که بماند یا برود و باشگاه در نزدیکی های آغاز لیگ دوازدهم به من تکلیف کرد که با این شرایط مالی مربی تیم فوتبال سایپا شوید که من به عنوان یک سایپايیري، مربیگری را قبول کردم.

تقوی اضافه کرد: شرایط حال سایپا در این فصل با 45 درصد کمبود مواجه است و باشگاه دست به یک صرفه جویی زد که بازیکنان جوان به تیم فوتبال سایپا تزریق شدند و حتی با وجود این مشکلات مالی هیچگاه شکایت نکردیم، چون یک سایپايی هستیم و علاقه زیادی به سایپا داریم.

وی در پایان گفت: بعضی از بازیکنان مثل حسین آشنا عادت به صحبت های حاشیه ای دارند این صحبت های آشنا اصلاً اصولی و عقلانه ای نیست./ آق
برچسب ها: فردی ، سیاه ، چیزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.