سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

خبرنگاران به عضویت رایگان در كتابخانه‌های عمومی خوزستان دعوت شدند

مسؤول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از امكان ثبت نام رایگان خبرنگاران دارای کارت خبرنگاری در کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ ابوذر علی‌زاده گفت: خبرنگاران می‌توانند با ارایه كارت خبرنگاری و درج مشخصات فردی در فرم مخصوص به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی استان شوند.

وی ادامه داد: آنها می‌توانند با دریافت كارت عضویت كتابخانه‌های عمومی از امكانات این مراکز فرهنگی بهره‌مند شوند.

علی‌زاده اطلاع‌رساني دقيق را مهمترين رسالت خبرنگاران دانست و گفت: مطالعه و كتابخواني بايد در الويت كار اطلاع‌رساني قرار گيرد زيرا يك خبرنگار وقتي در كار خود موفق است كه با مطالعه و اشراف كامل به موضوع نسبت به خبر رساني اقدام كند. ما می‌خواهیم از این طریق خبرنگاران را به کتاب نزدیک‌تر کنیم به طوری که در فرصت‌های خالی به کتابخانه عمومی مراجعه کنند و از این مراکز فرهنگی نهایت استفاده را ببرد.

مسؤول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان افزود: این اقدام با هدف احترام به جایگاه خبرنگاران استان خوزستان و نیز سپاس و قدردانی از زحمات آن‌ها انجام می‌شود  که در همه زمان‌ا یار و یاور خوبی برای کتابخانه‌های عمومی استان بوده‌اند و از هیچ کمکی دریغ نکردند. احترام به جایگاه خبرنگاران احترام به قلم است و مسوولان فرهنگی با قدردانی از قشر رسانه‌ای استان  به گسترش روح اطلاع‌رسانی در جامعه کمک می‌کنند./ج
برچسب ها: خبرنگار ، عضویت ، کتابخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.