سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست های هم اندیشی مشترک اداره خدمات شهری 13 با معاونت های تخصصی

سرپرست اداره خدمات شهری منطقه 13 گفت : در راستای افزایش و بهبود خدمت رسانی به شهروندان منطقه و استفاده از پتانسیل دیگر معاونت ها ، جلسات مشترک خدمات شهری و معاونت ها بصورت مجزا برگزار می شود.

 
علی اصغر طاهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه  نظافت و رفت و روب محدود شهری از وظایف ذاتی اداره  خدمات شهری هست گفت  : پاکیزگی و آراستگی شهر  قطعاٌ با مشارکت معاونت های تخصصی منطقه مطلوب تر صورت خواهد گرفت، از این رو  در این مسیر همکاری و مساعدت معاونت های  دیگر منطقه از الزامات کار می باشد .
 
وی افزود  : این اداره در راستای افزایش و بهبود خدمت رسانی به شهروندان منطقه و استفاده از پتانسیل دیگر معاونت ها با طرح ریزی جلسات مشترک خدمات شهری و معاونت ها بصورت مجزا با هدف بررسی معضلات و انتخاب راهکار های منسب در جهت رفع موانع  همکاری فی مابین را در دستور کار خود قرار داده است.
 
طاهری اظهار داشت :  در این نشست که با حضور یکی از معاونت های تخصصی منطقه و مجموعه ادارات خدمات شهری نواحی برگزار می شود حاضرین ضمن تبادل نظر و بررسی موضوعات و موارد مصداقی نسبت به رسیدن به نقطه اشتراک همکاری اقدام می کنند.
 
سرپرست اداره خدمات شهری منطقه اظهار امیدواری کرد :  با اجرای این طرح و مساعدت معاونین موارد و موضوعات در سطح نواحی بصورت دقیق کارشناسی و رفع تا در آینده شاهد افزایش چشمگیری در ارائه خدمات به شهروندان منطقه باشیم. /ل

برچسب ها: نشست ، هم اندیشی ، مشترک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.