سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

امام جمعه شهركرد: كتاب های فاخر با موضوع دفاع مقدس حمایت بیشتری شوند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد از متولیان بخش فرهنگ خواست از كتاب های فاخر با موضوع دفاع مقدس، بیش از پیش حمایت كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نكونام، در همایش اسطوره های مقاومت که در دانشگاه شهركرد با حضور راویان كتاب های نورالدین پسر ایران و پایی كه جاماند برگزار شد، از مسئولان و دست اندركاران بخش فرهنگ خواست، جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس و كتاب های منتشر شده در این موضوع آشنا كنند.

وی گفت: هر خواننده ای كه كتاب های این نویسندگان دفاع مقدس را مطالعه كند، با خلوص، ایثارگری، رشادت و صبر رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا می شود.

امام جمعه شهركرد، نیاز امروز جامعه را تقویت ایمان و باور دینی به ویژه در نسل جوان دانشگاهی عنوان كرد و  افزود: مطالعه این كتاب ها در تقویت ایمان دینی مردم موثر است وخداوند متعال هر انسانی كه ایمان قوی داشته باشد را به اوج قهرمانی و بهشت نائل می كند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه تقویت ایمان جوانان كشور و تلاش شبانه روزی همگانی در راستای تحقق اهداف انقلاب، ذلیل و خوار خواهند شد.

سید نورالدین عافی، نویسنده كتاب  نورالدین پسر ایران و سید ناصر حسینی، راوی كتاب پایی كه جا ماند، در این آیین درباره آثار و خاطرات دفاع مقدس و اسارت سخنرانی كردند.

كتاب نورالدین پسر ایران، خاطرات 77 نبرد آقای عافی و همرزمانش، و كتاب  پایی كه جاماند، خاطرات ناصر حسینی پور نوجوان 16 ساله ای است كه سال ها زندان های مخوف رژیم بعث و شكنجه های سنگین را تحمل كرد.

مقام معظم رهبری در مقدمه این دو كتاب، از قلم توانگر این دو ایثارگر در بازگویی رشادت ها و صبر رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس قدردانی كرده است./ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.