سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

تصفیه خانه فاضلاب بهبهان به مناقصه بین المللی گذاشته شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت : بمنظور بهره برداری اصولی از شبکه فاضلاب در دست احداث بهبهان هم اکنون طرح احداث تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان در حال برگزاری مناقصه بین المللی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ محمدعلی صنیعی نژاد با اعلام اين مطلب افزود: در طرح جامع فاضلاب بهبهان يك واحد تصفيه خانه به ظرفیت 30 هزار مترمکعب از طريق منابع فاينانس بين المللي پيش بيني شده است که ان شاءا... با انجام مراحل مناقصه فاز اجرایی این تصفیه خانه تا پیش از پایان سال آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد : این تصفیه خانه در زمینی به وسعت 10 هکتار و به روش سیستم لجن فعال در شمال بهبهان احداث می گردد.
صنیعی نژاد با يادآوري اينكه طرح بزرگ شبکه جمع آوری فاضلاب بهبهان با اعتبار حاصل از مشاركتهاي مردمي با جدیت درحال اجراست خاطرنشان ساخت : هدف از اجرای این طرح ها حذف ورود فاضلاب به كانال آب خروار ، جلوگیری از آلودگی سفره های آب زیرزمینی و دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب به محل تصفیه خانه است.
رییس هیئت مدیره شرکت آبفای استان در ادامه اظهار داشت : طی سالیان گذشته حدود 26 کیلومتر شبکه فاضلاب در حاشیه کانال آب خروار احداث شده بود که با تزریق اعتبار حاصل از فروش اوراق مشارکت ان شاءا... تا پایان سال آینده و تکمیل شبکه فاضلاب رود فاضلاب به این کانال حذف خواهد شد.
گفتنی است طول كل شبكه فاضلاب شهر بهبهان حدود 310 كيلومتر است که فازهای اول تا سوم اين طرح که بخش عظیمی از شهر را شامل می شود هم اکنون در حال اجراست. /ج

برچسب ها: تصفیه ، فاضلاب ، بهبهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.