سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

دولت گفتمان خود را اصلاح کند

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: دولت باید گفتمان خود را در برخورد با سایر قوا اصلاح کند چرا که پسندیده نیست رئیس جمهور نمایندگان مردم را در مجلس مورد تهمت و تهدید قرار دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین پیر‌موذن افزود: در موضوع اصلاح قانون انتخابات بر افزایش تعداد هیئت‌های اجرایی به صورت ملی و سهیم شدن دادگستری، وزارت اطلاعات، دادستانی و سایر اعضا برای جلوگیری از هرگونه شبهه و اشتباه احتمالی تاکید شده تا حسن اجرای انتخابات را شاهد باشیم.

وی گفت: اگر چنین موضوعاتی زمینه ناراحتی دولت را فراهم کرده اظهار تاسف می‌کنیم چرا که مصوبه مجلس و اصلاح قوانین در حوزه انتخابات به وزارت کشور این امکان را می‌دهد که با همراهی سایر دستگاه‌ها بتواند در کمال آرامش و سلامت انتخابات را اجرایی کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه مجلس قطعاً بیشتر از دولت دلسوز این ملت و پیرو مکتب شهدا و پیمان بسته با امام و رهبر معظم انقلاب است، افزود: کشتی نجات این ملت همچنان با رهبری داهیانه و با کیاست مقام معظم رهبری در حال حرکت است و این نهایت ظلم و بی‌انصافی است که مجلس خدمتگزار را قجری و فاقد اعتبار مردمی بدانند.

پیرموذن در ادامه گفت: مجلس تنها نهادی است که حق سئوال از همه صاحب‌منصبان را دارد و در این حساسیت جایگاه و شرایطی که برای کشور پیش آمده دولت به جای اتهام‌زنی باید بیش از گذشته مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کند./س 

برچسب ها: اردبیل ، اصلاح ، گفتمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.