سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري سارقان منزل و کشف 34 فقره سرقت در قم

سرهنگ" ميرحيدري "جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري سارقان منزل در استان خبر داد و گفت : متهمان به 34 فقره سرقت منزل اعتراف کردند .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " ميرحيدري " در مصاحبه با اين پايگاه خبري اظهار داشت : در پي کسب خبري مبني بر سرقتهاي متعدد منازل در سطح شهر قم ، که به نظر مي رسيد توسط يک گروه انجام شده باشد بلافاصله با تشکيل تيم ويژه اي از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي ، تحقيقات گسترده و تخصصي در اين زمينه آغاز شد.
 
 
وي ادامه داد : با توجه به در اختيار داشتن تصوير سارق ، وي پس از وارد شدن به يکي از منازل شناسايي و توسط ماموران در يک اقدام غافلگيرانه دستگير شد .
 
 
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در ادامه اظهار داشت : متهم در ابتدا منکر هر گونه سرقت شد ولي با وجود دلايل و مدارک موجود ، سارق چاره اي جز اعتراف نداشته و به 34 فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
 
 
سرهنگ "ميرحيدري " خاطرنشان کرد : در ادامه تحقيقات همدست سارق نيز در يک عمليات پليسي دستگير و به سرقت هاي موصوف اعتراف کرد .
 
 
گفتني است ،در نهايت کليه محل هاي سرقت شناسايي و متهمان موصوف ضمن تحويل به مراجع قضايي استان با صدور قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند . /ل
 
 
برچسب ها: دستگیری ، سارقان ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.