سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/ از پنج شنبه 16 آذر؛

آغاز پيش فروش بليت قطارها از 21 آذر تا 24 دي

پيش فروش بليت قطارهاي مسافري حد فاصل تاريخ‌هاي 21 آذر تا 24 دي ماه امسال، از 16 آذر آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از روابط عمومي راه آهن شمال،فروش بليت قطار بين‌المللي آنكارا براي این تاريخ‌ها ، از ساعت 8:30 پنج شنبه 16 آذر ماه از طريق كليه دفاتر فروش بليت قطار در سراسر كشور آغاز مي شود.

پيش فروش بليت قطارهاي مسافري داخلي حد فاصل این تاریخ ساعت8:30 روز شنبه 18 آذر ماه از طريق كليه دفاتر فروش بليت قطار در سراسر كشور و يا سايت اينترنتي www.raja.ir آغاز خواهد شد.

گفتني است فروش اينترنتي بليت قطارهاي جوپار براي تاريخ‌هاي فوق نيز، ساعت 10 صبح پنج شنبه 16 آذر ماه امسال از طريق دفاتر فروش بليت قطار يا سايت اينترنتي www.jooparticket.ir آغاز مي شود.

يادآور مي شود خريداران بليت قطار بعد از گرفتن بليت از اپراتور فروش بلافاصله مندرجات آن را اعم از نام و نام خانوادگي، مبدأ و مقصد، تاريخ و ساعت حركت و ... را به دقت بازنگري كرده و هرگونه مغايرت را به اپراتور اعلام كنند.

هموطنان گرامي برای كسب اطلاعات بيشتر در خصوص نشاني دفاتر فروش، قيمت بليت، موجودي بليت و ... مي‌توانند به صورت شبانه‌روزي با تلفن 1539 تماس گرفته يا به سايت اينترنتي www.raja.ir مراجعه كنند. شماره پيامك 3000139 و 3000300 نيز آماده دريافت نظرها،انتقادها و پيشنهادهاي متقاضيان خريد بليت و سفر با قطار است./س

برچسب ها: آغاز ، بلیت ، قطارها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.