سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به جزیره قشم

نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شواری اسلامی به هرمزگان به منظور بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی دارای اعتبارات ملی صورت می‌گیرد

 

به گزارش   خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس احمد جباری گفت: سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شواری اسلامی به هرمزگان به منظور بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی دارای اعتبارات ملی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به شهرستان‌های مختلف هرمزگان افزود: اعضای این کمیسیون دوره گذشته مجلس نیز به منظور پیگیری پروزه‌ها به هرمزگان سفر کردند که آن بازدید نتیجه مطلوبی برای استان به دنبال داشت.

وی با اشاره به سفر آتی کمیسیون عمران به هرمزگان خاطرنشان کرد: این بازدید که در قالب سه گروه و همزمان در شرق، غرب و مرکز استان صورت می‌گیرد از صبح روز پنجشنبه(16 آذرماه) آغاز خواهد شد.

وی همچنین از حضور معاونان وزراتخانه‌های مختلف در این سفر خبر داد و افزود: در این بازدید معاونان وزاتخانه‌های مربوط به حوزه عمرانی مانند راه‌وشهرسازی و نیرو حضور دارند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس اهمیت این بازیدها را در قرار گرفتن پروژه‌های نیمه‌تمام با اعتبارات ملی در برنامه بودجه سال آینده دانست و عنوان کرد: در پی این بازدیدها پروژه‌هایی که ناتمام و معطل مانده‌اند به منظور کسب اعتبارات و اتمام آن‌ها در برنامه بودجه سال 92 آورده خواهند شد.

وی پروژه‌های راه‌وشهرسازی و آب و فاضلاب را ازجمله پروژه‌هایی عنوان کرد که اعتبارات ملی به آن‌ها تعلق گرفته است.

وی با اعلام این‌که «اعضای کمیسیون عمران تقریبا به تمامی شهرستان‌های استان سفر می‌کنند» اعلام کرد: در این سفر محمد آشوری نماینده بندرعباس همراه تعدادی از اعضا به شهرستان‌های شرق استان سفر می‌کند و همچنین منصور آرامی نیز که نماینده حوزه انتخابیه مرکزی هرمزگان است، همراه گروهی دیگر از نمایندگان خواهد بود/س.

برچسب ها: مجلس ، کمسیون ، قشم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.