سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاشوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شرايط اقتصادي کشور، زمان اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه‌ها را تعيين مي‌کند

عضو کميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينکه شرايط ويژه کشور، اجراي فاز دوم قانون هدفمند‌سازي يارانه‌ها در سال جاري را به تعويق انداخت، گفت: در آينده نيز شرايط اقتصادي کشور، زمان اجراي فاز دوم هدفمند‌سازي يارانه‌ها را تعيين مي‌کند.

ناصر عاشوري قلعه‌رودخاني نماينده مردم فومن و شفت در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهار‌نظرهاي مسئولين اجرايي كشور مبني بر  اجراي فاز دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌ها در سال آينده، گفت: با توجه به اينکه شرايط کشور، شرايط ويژه و خاصي است و از آنجا كه نمايندگان نيز  بيشترين دغدغه‌شان مردم،‌ کشور و نحوه زندگي مردم است، تعويق اجراي فاز دوم هدفمند‌سازي يارانه‌ها در سال جاري در راستاي گراني‌ها و دغدغه نمايندگان در جهت جلوگيري از تورم و افزايش قيمت‌ها انجام گرفت.

وي در ادامه با تاکيد براينکه از نظر مجلس نيز طرح هدفمندسازي يارانه‌ها بايد به صورت کامل اجرا شود، افزود: مخالفت مجلس با اجراي فاز دوم با توجه به شرايط فعلي کشور بوده، نه اينکه با اجراي طرح مخالف باشد، لذا در سال آينده نيز مجلس با توجه به شرايط اقتصادي کشور اين مسئله را بررسي و موافقت و مخالفت خود را اعلام خواهد کرد.

وي در خاتمه خاطر نشان كرد: چنانچه در سال آينده شرايط اقتصادي مناسبي بر کشور حاکم نباشد مجلس مجددا با تصويب مصوبه‌اي اجراي فاز دوم را نيز به تاخير خواهند انداخت، لذا اين موضوع قابل پيش‌بيني نيست و نياز به زمان دارد.

گفتني است، وزير اقتصاد و دبير کارگروه طرح تحول اقتصادي دولت در اظهار نظرهايي همسو و البته جداگانه از مرحله دوم آزادسازي قيمت حاملهاي انرژي در سال آينده خبر دادند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قانون ، یارانه ، انرژی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
تهرانی
۲۰:۴۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۱
خدا کنه این فاز دوم هیچوقت انجام نشه