سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

راهیابی اثر نقاش شهركردی به نمایشگاه گالری سانفرانسیسكو آمریكا

رئیس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری، از راهیابی اثر نقاش شهركردی به نمایشگاه گالری " سانفرانسیسكو " در آمریكا خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت اله شیروانی گفت: اثر نقاشی حمید خندان دهكردی، منتخب دومین آرت اكسپوی تهران برای حضور در گالری " آرت پی‌پل " سانفرانسیسكو برگزیده شد.

وی گفت: سایت آرت اكسپو تهران با همكاری گالری آرت پی پل و ابرا، و با هدف معرفی هنرمندان ایرانی در سطح جهان، دومین دوره مسابقات خود را برگزار كرده است.

به گفته رئیس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری؛ موضوع دومین دوره از این مسابقه آزاد است و برگزیدگان آن، امكان نمایش به مدت دو هفته در گالری ابرا در لس آنجلس، و نمایش به مدت دو هفته در گالری آرت پی پل سانفرانسیسكو را پیدا می‌كنند.

شیروانی گفت: اثر این هنرمند به همراه آثار دیگر، از بیستم مارس 2013، به مدت دو هفته در گالری آرت پی‌پل در سانفرانسیسكو به نمایش گذاشته خواهد شد.

حمید خندان دهکردی؛ متولد سال 1354 در شهرکرد؛ مرکز استان چهارمحال و بختیاری است که بیش از 20 سال، سابقه فعالیت در رشته نقاشی را دارد.

نمایشگاه هایی چون؛ نقاشان نامی ایران ( سال 1388 ـ حوزه هنری )، نقاشان ایران ( مجموعه صبا )، بينال طراحان معاصر ایران، و جشنواره تجسمی فجر، از جمله حضورهای ملی و بین الملی این هنرمند استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

وی، هم اكنون مسئول كارگاه انيميشن حوزه هنري استان چهارمحال و بختياري است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.