سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛

آخرین نگاه های نیم فصل به آمل و یزد

هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور چهارشنبه 15 آذر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور پرونده نیم فصل نخست این پیکارها بسته خواهد شد و تکلیف قهرمان نیم فصل چهارشنبه 15 آذر مشخص می شود.

در این هفته بازی های حساس سرنوشت سازی در استان های مازندران، یزد و البرز برگزار خواهد شد و نتایج کسب شده در این دیدارها جایگاه تیم ها را در جدول رده بندی به طور کلی تغییر خواهد داد.

** یزدیها در خانه منتظر جشن قهرمانی

حساس ترین بازی هفته یازدهم میان تیم های پیشگامان کویر یزد و میزان خراسان برگزار می شود یزدی ها که تاکنون با 24 امتیاز جایگاه صدر جدول را به خود اختصاص داده اند در صورت غلبه بر تیم خراسان می توانند در خانه قهرمانی نیم فصل خود را جشن بگیرند.

حتی اگر یزدی ها در یک بازی پنج ست مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کنند با 26 امتیاز صدر نشین خواهند ماند خراسانی ها که هم اکنون با 18 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گرفته اند در صورت کسب نتیجه برد مقابل میزبان جایگاهشان ارتقاء پیدا خواهد کرد.

** ارومی ها و تلاش برای صعود به جمع برترین ها

تیم والیبال شهرداری ارومیه یکی از مدعیان حاضر در مسابقات لیگ برتر امسال، چهارشنبه در خانه والیبال تهران در برابر تیم نوین کشاورز پایتخت صف آرایی خواهد کرد.

ارومی ها که با وجود داشتن بازیکنانی چون " علی نادری" ، سعید معروف" و " سعید مصطفی وند" امسال یکی از تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی بودن هم اکنون در مکان هفتم جدول با 16 امتیاز قرار گرفته اند آنها برای عقب نماندن از کورس مدعیان محکوم به برد در تهران هستند تیم نوین کشاورز هم ، هم اکنون با هشت امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.

** جدال آملی ها و ورامینی ها در خط سبز

آملی ها که از هفته پنجم به بعد نتوانستند قدرت قطعی و واقعی خود را مقابل حریفان به نمایش بگذارند چهارشنبه مقابل تیم ورامین که در مکان دوم جدول ایستاده مصاف خواهند داد.

شاگردان مصطفی کارخانه در دیدار هفته یازدهم در صورت کسب سه امتیاز کامل بازی به احتمال زیاد صدر نشین خواهند شد و عنوان قهرمانان نیم فصل را به خود اختصاص می دهند.

آملی ها که بازی هفته دهم را مقابل پیکان بدوم کسب حتی یک امتیاز نتیجه واگذار کرد این هفته در خانه خود با حمایت تماشاگرانش خود را برای نبرد سنگین مقابل ورامین آماده آماده می کند.

**شگفتی سازان جنوبی میزبان آذری ها

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس که در بازی هفته دهم با شکست تیم سایپا عنوان شگفتی ساز را به خود اختصاص دادند چهارشنبه میزبان تیم شهرداری تبریز است.

تبریزی ها که تاکنون نتوانستند نتایج قابل توجهی را مقابل حریفانشان کسب کنند هم اکنون با 11 امتیاز مکان نهم جدول را به خود اختصاص داده اند.

**خودروسازان در کاشان به دنبال سه امتیاز

تیم والیبال پیکان چهارشنبه برای انجام بازی هفته دهم در کاشان به مصاف تیم باریج اسانس کاشان می رود تیم والیبال پیکان از سوی سازمان لیگ فدراسیون محکوم به کسر 2 امتیاز شده بود هم اکنون در صدد غلبه بر حریفان و جمع آوری امتیاز برای جبران این کسری امتیاز است.

پیکانی ها تاکنون با 19 امتیاز از مجموع 10 بازی انجام شده در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارند در صورت کسب سه امتیاز کامل بازی چهارشنبه جایگاه آنها در این مکان حفظ خواهد شد.

**نارنجی پوشان میزبان قعر نشینان

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد قعر نشین مسابقات لیگ برتر این هفته در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

نارنجی پوشان سایپا که هفته گذشته شکست سنگینی را مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس کسب کرده بودند.

در این هفته مقابل گنبدی ها به دنبال کسب سه امتیاز و ارتقا جایگاه چهارمی خود در جدول رده بندی هستند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.