سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باهران: هیجان جوانان بر منطق آنها غلبه می کند؛

صدیقی:هنوز در سیستم هاي بچيروویچ هماهنگ نیستیم

بازیکنان تیمهای بسکتبال همیاری و مهرام در مورد شرایط تیمهایشان توضیح می دهند.

علی باهران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: 3 بازی سخت را در هفته های گذشته با شکست پشت سر گذاشتیم اما هنوز اول لیگ است و وضعیت تیم درست می شود. تیم ما به تازگی دور هم جمع شده و مقابل تیم های با تجربه مشکل دارد.

وی ادامه می دهد: هفته قبل به خاطر مصدومیت پا خوب تمرین نکرده و در مقابل پتروشیمی فشار زیادی را مقابل سانی بیچروویچ و آفاق تحمل کردم با توجه به اینکه بازی بعدی با فاصله کمی از پنجشنبه برگزار شد در این دیدار هم چندان خوب نبودم .

بازی برده را دو دستی تقدیم کردیم

باهران اضافه کرد: باید بازی سنگین مقابل مهرام با برد تمام می کردیم متاسفانه خودمان با بازی بد مسابقه را واگذار کردیم به خصوص در ده دقیقه آخر که بسیار بد کار کرده و بازی برده را تقدیم کردیم.

باهران به مشکل تیمش اشاره کرد: یکی از مشکلات تیم جوان بودن تعدادی از بازیکنان است که مقابل تیم های با تجربه مشکل دارند از یک طرف بزرگترهای تیم توان 40 دقیقه بازی را ندارند از طرف دیگر هیجان جوانترها هم بر منطق آنها غلبه می کند.

وقتی این بازیکنان وارد زمین می شوند با بازی هیجانی خود موفق به حفظ نتیجه نمی شوند و کار سخت می شود.

باهران اشاره می کند: ما در ذوب آهن چشم بسته یک دیگر را پیدا می کردیم انتظارات زمان دفاع و حمله را به خوبی می دانستیم اما حالا در بسیاری مواقع این انتظارات را برآورده نمی کنیم و این همانگی هم سخت است متاسفانه مقابل 3 تیم برتر هم تا دقیقه آخر آمده و موفق به برد نشدیم.

ذوب آهن را مقابل خود می دیدیم

امیر صدیقی بازیکن تیم مهرام هم تاکید کرد: برایمان خیلی مهم بود که با بردن تیم زنجان اقتدار گذشته را به تیم برگردانیم تیم همیاری هم واقعا خوب کار می کند و مانند این بود که مقابل ذوب آهن بازی می کنیم.

وی ادامه داد: با آمدن بچیروویچ شکل کار تیم فرق کرده و هنوز هم در سیستم های دفاعی و حمله کمی ناهماهنگیم اما مطمئنا با گذشت زمان اوضاع بهتر میشود ما به طور دقیق گفته های بچیروویچ را اجرا نمی کنیم وگرنه شرایط بازی بهتر می شد.

از تجربه صمد کمک گرفتیم

صدیقی توضیح داد: برخی بازیکنان با تجربه تیم ما مثل صمد و مهدی کامرانی از تیم مقابل برترند و وجود آنها کمک زیادی به حفظ بازی می کند به خصوص در بازیهایی که از تجربه صمد بهره زیادی گرفتیم.

بازیکن جوان مهرام اشاره کرد: اول فصل نه تنها برای من بلکه برای همه شرایط سخت بود سرمربی تیم در آخرین لحظات عوض شد و زمان فهمیدن این موضوع در شوک بودیم اما به تدریج اوضاع تیم جا افتاد به خصوص با سازماندهی قوی مهرام که من هم حالا احساس راحتتری نسبت به هفته های اول دارم.

صدیق اضافه کرد: بازی بعدی مان مقابل پتروشیمی هم خیلی مهم است اگر صمد در این بازی حضور داشته باشد با روحیه ای که به تیم می دهد بدون شک بازی را می بریم اگر نه هم به هر حال ما یک تیم هستیم و شاید جایگزین کاپیتان تیم ملی در آن حد نباشد اما تمام تلاشمان را می کنیم که باز هم ببریم به هر حال مهرام دارنده چند قهرمانی است و باید با قدرت بازی کند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.