سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

32 کارخانه مصالح ساختماني صنعتي تاسيس شد

مديرعامل شرکت مپسا گفت: 32 کارخانه توليد مصالح ساختماني صنعتي و تکنولوژي نوين ساختمان با حمايت سازمان گسترش و نوسازي تاسيس شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي آزاد در چهارمين همايش تخصصي و فناوري نوين صنعتي سازي ساختمان با بيان اينکه در حال حاضر دو کارخانه توليد مصالح ساختماني صنعتي و تکنولوژي نوين ساختمان به بهره برداري رسيده است گفت: قرار شده 32 کارخانه مصالح ساختماني صنعتي و تکنولوژي نوين ساختمان با حمايت سازمان گسترش و نوسازي تأسيس شود.

وي افزود: شرکت مديريت پروژه هاي ساختماني با حمايت سه وزارتخانه صنايع، مسکن و تعاون تشکيل و ماموريت متولي صنعتي سازي مسکن شد.

وي افزود: تمام متخصصان و سازنده هاي مسکن پس از تشکيل شرکت مپسا با ما همکاري کردند و به صورت پايلوت 7 هزار مسکن به صورت صنعتي توليد شد.

مديرعامل مپسا در خصوص زلزله اخير آذربايجان شرقي گفت: بهترين فرصت در زلزله اخير آذربايجان براي ساخت واحدهاي مسکوني آسيب ديده به روش صنعتي سازي ايجاد شد.

وي در ادامه يادآور شد: ايده هايي در اين خصوص به ما داده شد اما متأسفانه برخي مديران با جمله مخالف صنعتي سازي هستم تمام ايده هاي ما را ناديده گرفتند.

وي در ادامه تصريح کرد:‌با توجه به جلساتي که با سازمان توسعه اقتصادي سازمان ملل داشتيم نماينده آنها از نمونه هاي صنعتي سازي کشور بازديد و از آن استقبال کردند.

آزاد خاطرنشان کرد: استقبال از واحدهاي صنعتي از سوي سازمان توسعه اقتصادي موضوع صنعتي سازي در دستور کار قرار گرفته شد تا پروژه هاي صنعتي ساختمان در کشورهاي همسايه تعريف شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.