سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جليلي در دیدار با هیات اقتصادی سوریه

مخالفت با راه‌حل سیاسی در سوریه نشان‌دهنده هراس از تجلی خواست مردم این کشور است

دبیر شورای عالی امنیت ملی هدف دشمنان از تخریب زیربناهای اقتصادی سوریه را فشار بر مردم این کشور برای تجدیدنظر در حمایت خود از مقاومت دانست و گفت: مخالفت با راه‌حل سیاسی در سوریه نشان‌دهنده هراس از تجلی خواست واقعی ملت این کشور است.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، "صبحی احمد العبدالله" وزیر کشاورزی و اصلاح زراعی جمهوری عربی سوریه صبح امروز(سه‌شنبه) در رأس هیاتی از مقامات اقتصادی این کشور با سعيد جليلي دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

جلیلی در این دیدار با اشاره به وجود روابط راهبردی دو کشور هدف دشمنان از تخریب زیربناهای اقتصادی سوریه را فشار بر مردم این کشور برای تجدیدنظر در حمایت خود از مقاومت عنوان کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه باید بین تروریست‌های مورد حمایت کشورهای خارجی و مردمی که خواهان اصلاحات به روش‌های دموکراتیک هستند تفکیک قائل شد، افزود: مخالفت برخی کشورها با راه حل سیاسی در سوریه نشان‌دهنده هراس آنها از تجلّی خواست واقعی ملت سوریه از طریق روش‌های دموکراتیک است.

وی با اشاره به آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش مناسبات اقتصادی با سوریه بر ضرورت تلاش برای کاهش آلام مردم سوریه تأکید کرد.

در این دیدار "صبحی احمد عبدالله" وزیر کشاورزی و اصلاح زراعی سوریه نیز با ارائه گزارشی از آخرین تحولات و وضعیت اقتصادی کشورش اظهار داشت: علی‌رغم تلاش دشمنان برای منصرف ساختن ملت و دولت سوریه در حمایت از مقاومت، سوریه این مرحله را با موفقیت و پیروزی پشت سر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.