سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال بانوان:

گروه ما بسیار دشوار است/ تایلند تیم قدرتمندی است

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال بانوان گفت: تیم ملی دختران فوتبالیست کشورمان امروز بازی سختی را مقابل تیم برزیل پیش رو دارد.

فاطمه علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بیان کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان متاسفانه در گروه بسیار قوی قرار گرفتند که در آن تیم های قهرمان های جهان و آسیا چون برزیل، پرتغال و ژاپن حضور دارند و کار دختران کشورمان را دشوارتر ساخته است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه تیم ملی فوتسالم رشد قابل توجهی داشته اما تیمهای دیگر کشورها نیز از رشد بیشتری برخودار بوده است و حتی اگر بازیکنان نتوانند در این دوره از مسابقات نتیجه خوبی را کسب کنند باز هم از ارزشهایشان چیزی کم نمی شود و تلاششان قابل تقدیر است.

علیپور اظهار کرد: در خصوص بازی ها نمی توان نتیجه ای را پیش بینی کرد و هر لحظه باید منتظر یک اتفاق بود اما امیدوارم تیم ملی کشورمان پیروز این میادین شوند.

ریئس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال بانوان در خصوص نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال نیز بیان داشت: تیم فوتبال دختران نوجوان با بی تجربگی و تلاش خود در مسابقات قهرمانی آسیا که میزبان کشور سریلانکا برگزار شده بود توانستند عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: این تیم در شهریور ماه سال آینده راهی دوم مسابقات آسیایی خواهند شد و باید با یک برنامه ریزی طولانی مدت و برگزاری مسابقات تدارکاتی برای این تیم موقعیتی را ایجاد کرد تا نیز بتوانند در این دوره از مسابقات عنوان قهرمانی را به8 دست آورند و تیم را  به حال خود رها نکنیم.

فاطمه افزود: هنوز هم گروهی مرحله دوم مسابقات آسیایی بانوان زیر 16 سال مشخص نشده و ما تنها می توانیم با یک برنامه ریزی مناسب اردوهای منظم  را برای بازیکنان قرار دهیم.

عیپور در رابطه با شروع لیگ فوتسال بانوان گفت: قرار بود در 24 آذر لیگ را آغاز کنیم اما با برگزاری تور نخست جام جهانی پرتغال یک هفته بازی ها به تعویق افتاد و به 30 آذر موکول شد زیرا بازیکنان تیم ملی برای شروع لیگ باید استراحت کافی داشته باشند سپس به تیمهای خود باز گردند./مح

برچسب ها: مسئولان ، دختران ، کشورمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.