سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

دخالت استکبار در 9 دی 88، برای مردم ایران مسجل شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی با بیان اینکه فتنه ی 88 با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود گفت: دخالت استکبار در 9 دی 88، برای مردم ایران مسجل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، آیت الله مجتهد شبستری در جلسه ی شورای سیاستگذاری گرامیداشت 9 دی و 22 بهمن، با تاکید بر تکرار فداکاری های مردم برای خاموش کردن فتنه و راهپیمایی کم سابقه ی آنها در 9 دی 88 گفت: نباید فراموش کنیم که در فتنه ی 88، دشمن سعی داشت قداست انقلاب اسلام ایران را پایمال کند که در این مسیر، حتی به ساحت دسته جات عزاداری امام حسین (ع) نیز تعرض کرد.

وی با بیان اینکه دشمن از توطئه های مختلفی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کند گفت: در آستانه ی انتخابات احتمال بروز تحرکات جدید از سوی دشمن وجود دارد و باید از ظرفیت 9 دی، در بصیرت افزایی مردم استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید یاد و خاطره ی 9 دی و 22 بهمن گرامیداشته شود گفت: برپایی همایش هایی با محوریت بصیرت افزایی در تبیین روز 9 دی مفید است ولی این همایش ها نمی تواند جای تجمع ها را بدهد، چرا که تجمع به معنی ابراز مخالفت دسته جمعی با موضوع است و تاثیرگذاری آن در افکار عمومی انکار ناشدنی است.

آیت الله مجتهد شبستری از انقلاب اسلامی ایران بعنوان معجزه قرن و مهمترین انقلاب در تاریخ کشور و دنیا یاد کرد و افزود: انقلاب ایران با اتکا به مردم و رهبری امام خمینی تحقق یافت و هیچ گونه دست خارجی در بروز آن دخیل نبود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به واسطه حقانیت و انطباق آن با فطرت و عنایت ویژه خدا روز به روز شکوفاتر شده است گفت: سرمایه گذاری در خصوص تبیین زوایای گوناگون انقلاب اسلامی ایران به جاست و باید برای بزرگداشت سالگرد آن اهتمام ویژه قائل شویم.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه توسل به تحریم و تهدید را از جمله حربه های دشمن برای ایجاد تحرک در انتخابات آینده ریاست جمهوری خواند و گفت: اگر مردم در برنامه های گرامیداشت9 دی حضور پرشور داشته باشند، می توانند توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام تقی زاده، با تاکید بر برگزاری همایش بصیرت در شهرها و بخش های مختلف استان در بین اصناف و اقشار مختلف؛ ایجاد کتابخانه های تخصصی در خصوص 9 دی، برگزاری میزگردهای تخصصی و آگاهی بخشی مطبوعات، فراخوان مقاله، برگزاری نمایشگاههای عکس و کتاب در خصوص فتنه، استفاده از ظرفیتهای نماز جمعه، استفاده از ظرفیت سایتها و وبلاگ نویسان، تجلیل از پیشگامان تحرک 9 دی، اعلام آمادگی جهت تهیه و تکثیر نرم افزار فتنه را از جمله برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گرامیداشت روز 9 دی در استان عنوان کرد.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای دهه فجر و تعیین مسئولین کمیته ها و توجه به برنامه ریزی راهبردی و تامین اعتبار و نیروی انسانی با پشتیبانی استانداری و فرمانداری؛ برجسته سازی عناصر موثر در پیروزی انقلاب اسلامی، برپایی همایش علمی و تخصصی در محافل، برگزاری همایش هایی تحت عنوان "دیروز، امروز، فردا"، تبیین نقش ولایت فقیه در هدایت جامعه، تقویت روحیه خودباوری و حمایت از تولید ملی و پرهیز از جناح بازی را از جمله برنامه های این شورا در بزرگداشت دهه فجر خواند.

بر این اساس این گزارش: تجمع در روز 8 دی بعد از نماز جمعه در شهرستانهای استان، استفاده از ظرفیت رسانه ها و مطبوعات بمنظور تبیین بصیرت افزایی در خصوص 9 دی و 22 بهمن، انتشار رساله و جزوه ای از اشعار شعرا به مناسبت 9 دی و 22 بهمن، ترویج دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی، ایجاد نمایشگاههایی با محوریت بصیرت افزایی در مراکز علمی و استفاده از ظرفیت بولوتوث، از جمله پیشنهادات و طرح های ابتکاری از سوی ادارات برای غنای هر چه بیشتر برنامه های 9 دی و 22 بهمن در سالجاری بود.

برگزاری مسابقه ی انشاء در مدارس با موضوع 9 دی، آشناسازی دانش آموزان با تحرکات سیاسی و اجتماعی همچنین تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی در قالب همایش های اقناعی و رزمایشی، برگزاری جلسه شعر، معرفی کتابهای منتشره در خصوص 9 دی و نقش آفرینی مردم آذربایجان در 8 دی در قالب گزارش های خبری و برنامه های مستند از رسانه ی ملی، از جمله دیگر پیشنهادات و طرح های ابتکاری اعضای شورای سیاست گذاری گرامیداشت 9 دی و 22 بهمن برای غنای هر چه بیشتر برنامه های 9 دی و 22 بهمن در سالجاری بود/س

برچسب ها: دخالت ، استکبار ، مسجل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.