سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

تعطیلی 3 واحد آلاینده هوا در فارس

3 واحد آلاینده هوا در فارس تعطیل شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: بخش کنترل وپایش این اداره کل نسبت به نمونه برداری و بازدید از واحدهای صنعتی ،تولیدی و خدماتی مستقر در استان اقدام و 3 واحد آلاینده هوا تعطیل کرد .
حسینعلی ابراهیمی کارنامی افزود: این بازرسی ها منجر به صدور 20 اخطاریه رفع آلودگی زیست محیطی به دلیل عدم تطابق خروجی های سیستم تصفیه فاضلاب با استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین تعطیل شدن 3 واحد صنعتی به دلیل عدم رعایت نکات زیست محیطی و ایجاد آلودگی هوا شد.
وی ادامه داد: واحدهای فوق از سوی این اداره کل ملزم به راهبری اصولی سیستم تصفیه فاضلاب شده ودر خصوص واحدهای تعطیل شده نیز زمانیکه که خروجی این واحدها به حد استاندارد سازمان حفاظت محیط زیست نرسد، تعطیل باقی خواهند ماند.
طبق قانون مدیریت پسماند و در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران واحدهای تولیدی دارای پسماندهای عادی و صنعتی موظفند پسماند حاصل از فعالیتهای تولیدی خود را بصورت بهداشتی و اصولی با نظر سازمان حفاظت محیط زیست مدیریت کنند.
ابراهیمی کارنامی همچنین گفت: یک واحد کشتارگاه نیز به دلیل عدم رعایت تعهدات زیست محیطی پلمپ شد.
حفظ محیط زیست و سلامت مردم مهمترین راهبرد سازمان است و تمامی صنایع برای شروع فعالیت و ادامه روند کار خود باید اصول و مقررات زیست محیطی را رعایت کنند./س

برچسب ها: آلوده ، هوا ، کارخانه ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.