سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دغدغه ناجا در حوزه مرز شمال سيستان و بلوچستان رفع‌ شده است / کشف 300 تن مواد مخدر در کشور

جانشين فرمانده نيروي انتظامي کشور گفت:دغدغه ناجا در حوزه مرز شمال سيستان و بلوچستان رفع‌ شده چرا که ورود هجمه قاچاق به سمت دريا نشان مي‌دهد که در بحث خشکي پليس موفق عمل کرده ‌است .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سردار احمد‌رضا رادان جانشين فرمانده نيروي انتظامي کشور با اعلام اين خبر اظهار داشت: در زمينه قاچاق کالا و مواد مخدر دو اولويت در مرزها داريم که يکي کنترل بيش از پيش مرزهاي شمال غرب کشور و مرزهاي آبي بوشهر ، هرمزگان و مرزهاي جنوب شرق است و با توجه به مشکلاتي که در مرزهاي جنوب شرق کشور وجود دارد، بيشترين‌ اعتبارت مرزي در جنوب شرق هزينه مي‌شود.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي کشور ادامه داد: هم‌اکنون نگراني ناجا در حوزه مرز شمال سيستان و بلوچستان رفع‌ شده و ورود هجمه قاچاق به سمت دريا نشان مي‌دهد که در بحث خشکي به خوبي عمل کرده‌ايم که اين حاصل تلاش مجموعه مرزباني و ناجا است. 
وي با بيان اينکه ساماندهي مرزهاي جنوب سيستان و بلوچستان نيز در دستور کار قرار دارد، بيان کرد: مسئولان ناجا معتقدند هزينه‌هايي که در مرزها صرف مي‌شود، درآمد و سرمايه‌گذاري است و توجيه اقتصادي دارد و در مرزهاي آبي نيز موضوع مقابله با قاچاق سوخت مد نظر قرار دارد.
سردار رادان با اشاره به نوسانات ارز در کشور گفت: در موضوع مقابله، کساني که در بالا بردن نرخ ارز دخالت داشتند شناسايي شده و با آنها برخورد شد و در اين زمينه کار ما سه مرحله‌اي است، تلاش بر اين است که به اين موضوع نگاه امنيتي نداشته باشيم و اين موضوع را از راه اجتماعي حل کنيم.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي کشور بيان کرد: بايد با آن دسته از افرادي که در موضوعات اجتماعي ناامني ايجاد مي‌کنند، برخورد شود که در اين راستا با شناسايي و دستگيري متخلفان هم‌اکنون آرامش به وضعيت ارز کشور بازگشته و داريم به سمت کاهش نرخ ارز مي‌رويم.
وي اضافه کرد: ساماندهي صرافي‌ها را نيز در دستور کار داشتيم که انجام شد و موضوع ارز و ناملايماتي‌ که در ارز بود کنترل شده است و ما هم نظارت داريم و اگر کسي بخواهد معيشت مردم را به مخاطره بيندازد بدون اغماض ، برخورد خواهيم کرد. 
وي گفت: امنيت استان سيستان و بلوچستان در مقابل تلاش‌هايي که دشمنان براي ناامن جلوه دادن آن انجام مي‌دهند بسيار خوب است ولي هنوز تا رسيدن به نتيجه مطلوب در سيستان و بلوچستان فاصله داريم زيرا که تحقق امنيت بيش از پيش استان با انسداد مرزها محقق مي‌شود.
سردار رادان از درگيري ماموران انتظامي با اشرار در شب گذشته خبر داد و گفت: ماموران انتظامي بر اساس اطلاعات قبلي شب گذشته در يکي از مسيرهاي مرزي با قاچاقچيان درگير شده و تعداد چهار دستگاه خودرو کشف کردند و نتايج ديگر اين درگيري در حال جمع‌آوري است که متعاقبا اعلام مي‌شود.
وي در پايان گفت: امسال در کشور 300 تن کشفيات مواد مخدر داشتيم که سهم سيستان و بلوچستان از اين رقم 77 تن است./ف
 
 
برچسب ها: مواد مخدر ، کشور ، رادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.