سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکود اقتصادي در استراليا

بانک مرکزی استرالیا، اعلام کرد؛ در تلاش برای جلوگیری از بروز رکود اقتصادی در این کشور، نرخ بهره را به میزان یک چهارم واحد در این کشور کاهش خواهد داد که پائین ترین سطح در تاریخ استرالیا به شمار می آید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، بر این اساس، بانک مرکزی استرالیا میزان نرخ بهره را به 3 درصد کاهش داده است. از ماه مه نرخ بهره در استرالیا 125 واحد پایه کاهش یافته است که علت اصلی آن، بیم از بروز رکود اقتصادی بوده است.
استرالیا به یمن بخش پویای مواد اولیه توانسته است به یکی از معدود کشورهای صنعتی تبدیل شود که از گزند بحران اقتصادی در امان مانده است، بیم دارد تا بحران اقتصادی جهان دوران شکوفایی مواد اولیه را در این کشور پایان بخشد.
گلن استیونس رئیس بانک مرکزی استرالیا، اعلام کرد؛ هر چند باید هنوز در انتظار نتیجه تدابیر قبلی ماند، اما در نشست امروز تصمیم بر این شد که سیاست های پولی بار دیگر تسهیل شود.
گفتني است؛ با توجه به تصمیم بانک مرکزی استرالیا، ارزش دلار استرالیا بعد از یک کاهش اولیه افزایش یافت که نشان می دهد همگی در انتظار تعدیل سیاست های پولی بوده اند.
برچسب ها: رکود ، اقتصادی ، استرالیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.