سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جراره:

مبالغ خودروهاي داخلي در قياس با کيفيت آنها مورد قبول نيست

عضو کميسيون صنايع مجلس گفت: ما شاهد عدم رضايت مردم از کيفيت محصولات شركت‌هاي خودروسازي هستيم و همچنين اين موضوع مطرح است که مبالغ پرداختي براي خريداري خودروهاي داخلي در قياس با کيفيت آنها مورد قبول نخواهد بود.

ابوالقاسم جراره نماينده مردم هرمزگان و بندرعباس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح تحقيق و تفحص از خودروسازان گفت: اين طرح در راستاي کشف ريشه‌اي مشکلات در صنعت خودروسازي نظير قيمت و کيفيت محصولات در کميسيون به تصويب رسيده و هم اكنون در انتظار رسيدن به صحن علني است.

وي در ادامه افزود: ما با شعارهايي در راستاي رسيدن به خود کفايي در صنعت خودرو روبرو هستيم که در واقع بايد در نظر داشت که چنين شعارهاي در اين صنعت متاسفانه درست نيست.

عضو کميسيون صنايع تصريح کرد: ما شاهد عدم رضايت مردم از کيفيت محصولات شركت‌هاي خودروسازي هستيم و همچنين اين موضوع مطرح است که مبالغ پرداختي براي خريداري خودروهاي داخلي در قياس با کيفيت آنها مورد قبول نخواهد بود.

جراره با اشاره به سرمايه گذاري‌هاي خودروسازان از درآمدهاي حاصل از فروش محصولاتشان اظهار داشت: برخي از خودروسازان درآمدهاي بدست آمده خود را در حوزه‌هايي خارج از وظيفه اصلي‌شان نظير سرمايه‌گذاري در بانک‌ها و شرکت‌هاي بيمه هزينه مي‌کنند.

نماينده مردم بندر عباس در پايان مطرح کرد: در بخش‌هاي مديريتي، صنايع خودروسازي نيز با مشکلاتي روبرو هستند كه در اين طرح بدنبال کشف و مرتفع سازي هرگونه نواقص احتمالي خواهيم بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خودرو ، کیفیت ، تحقیق ، تفحص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.