سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده بندرانزلي در مجلس:

اصلاح طلبان مواضع خود را شفاف اعلام كنند/ دولت در ماه‌هاي پاياني، به فكر اشتغال جوانان باشد

نماينده مردم بندرانزلي در مجلس گفت: اصلاح طلبان با اعلام مواضع و تبعیت از قانون اساسی و امام (ره) و رهبری، مواضع خود را شفاف اعلام کنند و بدانند که تنها سنگر ملت ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران حسن خسته‌بند نماینده بندر انزلی در مجلس در نطق میان دستور خود جلسه امروز( 14 آذر ) خطاب به رئیس‌جمهور گفت: با توجه به سفرهای استانی که انجام می‌شود سهل‌انگاری بعضی از دستگاه‌ها در اجرای مصوبات شهرستان بندرانزلی موجبات یاس و ناامیدی را در مردم فراهم می‌سازد لذا درخواست می‌شود نحوه اجرای اصل 44 در بعضی از وزارتخانه‌ها مانند نفت جلوگیری و نیز لایحه کالاهای همراه مسافر و مناطق آزاد تجاری صنعتی از جمله منطقه آزاد انزلی که از مصوبات سفر هیات دولت به گیلان بوده به مجلس ارسال شود تا رفع تبعیض میان مناطق آزاد و مصوبات دولت عملی شود.

وي در ادامه افزود: از وزیر راه درخواست می‌شود اتمام پروژه راه‌آهن قزوین رشت انزلی را به صورت ویژه پیگیری کند.

خسته‌بند ادامه داد: احیای تالاب انزلی را خواستارم. از وزیر راه و شهر سازی خواستارم پروژه جاده رضوانشهر را در دستور کار قرار دهد.

وي همچنين از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار حق بیمه صیادان که از مصوبات دولت در سفر دوم به گیلان بوده، شد.

نماینده بندر انزلی تصریح کرد: با توجه به جهش قیمت در بازار ارز و سکه و اثرات جبران‌ناپذیر آن بر روی تولید و زندگی روزمره قشر محروم به ویژه کارگران و کارمندان هیچگونه تعادلی در هزینه‌ها و درآمدهای این قشر زحمت‌کش وجود ندارد.

وي در ادامه خطاب به رئيس جمهور گفت: جناب رئیس جمهور! از شما درخواست دارم فکری به حال نیروهای بیکار در کشور کنید که هیچ راه درآمدی ندارند. درحال حاضر در هر خانواده چند نیروی بیکار وجود دارد.

خسته بند همچنين با بيان اينكه برای ایجاد بنگاه کار نیازمند سرمایه هستیم، گفت: درحال حاضر با وضعیت کنونی بانکها و عدم همکاریشان در این رابطه چنین چیزی ممکن نیست.

نماينده بندر انزلي تصريح كرد: مردم انتظار دارند دولت در آخرین ماههای پایانی فعاليت خود ایجاد اشتغال برای جوانان و نیروی بیکار را در اولویت قرار دهد.

خسته بند ادامه داد: در این برهه حساس و تاریخی که یقینا آیندگان از آن به عنوان سند عزت و سربلندی ایران اسلامی یاد خواهند کرد باید وحدت، بصیرت و آرامش حول محور رهبری مشغول خدمتگزاری بی‌وقفه باشیم و از اختلاف سلیقه بی‌جا و بی‌مورد که تنها دستاویز تبلیغاتی دشمنان است پرهیز کنیم.

وي افزود: در حال حاضر دشمن به تقسیم کار با عوامل فتنه و در بین نخبگان بی بصیرت که نقش ستون پنجم را ایفا می کنند مشغول است اما خوشبختانه مردم با این ترفندها آشنا هستند.


این عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: به اصلاح‌طلبان پیشنهاد می‌شود تا به اعلام مواضع و تبعیت از قانون اساسی و امام (ره) و رهبری، مواضع خود را شفاف اعلام کنند و بدانند که تنها سنگر ملت ولایت فقیه است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، اشتغال ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.