سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصولگرايان براي اثبات خود نيازي به حمله به اصلاح‌طلبان ندارند

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اصلاح‌طلبان به جاي طعنه زدن به اصولگرايان به فکر جريان از هم‌پاشيده خود باشند که هنوز روشن نيست قصد شرکت در انتخابات را دارند و يا تحريم انتخابات.

سيدکمال‌الدين سجادي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنشي به اظهارات اخير منتجب‌نيا، قائم‌مقام حزب منحله اعتماد ملي گفت: اخيرا علائم مختلفي از اردوگاه متشتت اصلاح‌طلبان به چشم مي‌رسد.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري در ادامه با بيان اين مطلب که اصلاح‌طلبان به جاي طعنه زدن به اصولگرايان به فکر جريان از هم‌پاشيده خود باشند، اظهار کرد: بارها گفته‌ايم اصلاح‌طلبان براي حضور در عرصه سياسي ابتدا بايد جوابگوي خسارت‌هايي که به نظام زده‌اند باشند و در مرحله بعدي بايد از فتنه اعلام برائت کنند.

وي بر همين اساس تصريح کرد: درست است که اصولگرايان تا حدي اختلاف سليقه دارند اما اصولي که در کل مورد پذيرش آنان است، يکسان بوده و براي اثبات خود نيازي به حمله کردن به اصلاح‌طلبان ندارند.

دبيرکل جامعه اسلامي کارمندان با اشاره به اين نکته که هنوز تکليف اصلاح‌طلبان با خودشان روشن نيست، اظهار داشت: عده‌اي از آنها قصد شرکت در انتخابات را دارند و عده‌اي آن را تحريم مي‌کنند، برخي از آنها از خاتمي حرف‌شنوي دارند و برخي او را مورد انتقاد شديد خود قرار مي‌دهند.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري در پايان به اصلاح‌طلباني که همواره تشنه قدرت بوده و هستند اشاره و خاطرنشان کرد: خاتمي تا پيش از اينکه رييس‌جمهور شود هيچ شهرتي نداشت، اما از آنجايي که اصلاح‌طلبان همواره دنبال کسب قدرت بوده‌اند، به دور او جمع شدند و با تأسيس حزب مشارکت سعي کردند تا به‌ واسطه او بتوانند بر مسند قدرت قرار گيرند.

گفتني است اخيرا اظهارات ضدونقيضي از سوي جبهه اصلاحات به گوش مي‌رسد. از طرفي خاتمي از ترس حذف شدن از صحنه رقابت، با حمله به جريان فتنه سعي در تبرئه خود و بازگشت به عرصه سياست را دارد و از طرفي جبهه مشارکت بيانيه‌‌اي مبني بر عدم حضور اين جبهه در انتخابات را صادر مي‌کند.

در همين راستا اخيرا منتجب‌نيا نيز با حمله به اصولگرايان مدعي شده است که آنها از ترس حذف خود سعي دارند فضاي جامعه را ملتهب کنند تا اصلاح‌طلبان شانس حضور خود را از دست بدهند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.