سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

90 درصد مواد کارخانه سیمان سفید مهیا است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: 90 درصد مواد مورد نیاز کارخانه سیمان سفید خلخال مهیا است و ما در این زمینه دنبال سرمایه‌گذاری مطمئن هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری‌بنه خلخال در نشست مشترک با مدیران اجرایی در خلخال افزود: در نشستی که با استاندار و مدیران اجرایی استان داشتیم پیگیر حل برخی مشکلات موجود در خلخال و کوثر بودیم به طوریکه بحث راه‌های ارتباطی به عنوان مهم‌ترین عامل توسعه جنوب استان مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت:‌ ما در این نشست خواستار توجه بیشتر در راستای ارتقای میانگین شاخص بهره‌مندی از راه بین شهری مناسب و راه‌های روستایی شدیم که در این زمینه استاندار اردبیل و مدیرکل راه و شهرسازی استان قول مساعد دادند تا برخی گله‌مندی‌ها و نارضایتی‌ها در این ارتباط با احداث راه‌های مواصلاتی مناسب برطرف شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه‌ای که با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت داشتیم مشکلات صنایع و واحدهای صنعتی موجود در منطقه نیز بررسی شد و برای حل مشکلات برخی مواردهای تعطیل شده و یا در آستانه تعطیلی قول مساعدی داده شد تا با تصمیمات مناسب موانع و مشکلات برطرف شود.

جعفری‌بنه در ادامه سخنان خود در مورد معدن پرلیت آقامیرلو اضافه کرد: در این زمینه نیز مقرر شد بهره‌بردار کارخانه فرآوری‌های مورد نیاز را که در روستای گنجگاه می‌تواند مورد راه‌اندازی و استفاده قرار دهد، اقدام کرده و در مورد بهره‌گیری از توان سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی نیز اقدامات اساسی را انجام دهد.

وی در مورد فعالیت مجدد کارخانه راش الماس و حل مشکلات سیمان الماس خلخال بیان کرد: مقرر شد سرمایه‌گذار کمکی صاحب کارخانه سیمان الماس خلخال را همراهی کند تا این مجموعه از بن‌بستی که در آن گرفتار شده است، خلاصی پیدا کند./س 

برچسب ها: اردبیل ، کارخانه ، سیمان ، سفید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.