سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگوی اختصاصی رئیس فدراسیون فوتبال با باشگاه خبرنگاران

کفاشیان: دیروز در اوین اولین بار نبود که پاسخگو بودم/هیچکس مرا تحت فشار نگذاشته که بروم

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پیرامون حضور دیروزش در اوین و توضیحاتش به قاضی پرونده با باشگاه خبرنگاران به گفتگو نشست.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من دیروز به عنوان مطلع از پرونده به اوین احضار شدم و بحث خاصی نبود که بخواهد متوجه من باشد و امیدوارم اطلاعاتی که من در اختیارشان قرار دادم مفید باشد ضمن اینکه من به عنوان شخصی که از این پرونده اطلاعاتی داشتم می‌بایستی پاسخگو باشم.

وی ادامه داد: جلسه دیروز خیلی طولانی بود و باید می‌نشستیم و برخی مسائل مبهم را حل می‌کردیم و در مورد فعالیت‌ها و کارهای زیادی صحبت کردیم و جلسه خوبی بود.

مراجع قضائي در مورد رفتن يا نرفتن من تصميم نمي‌گيرند

کفاشیان در مورد اینکه آیا برای استعفا در جلسه روز گذشته تحت فشار بوده یا نه گفت: به هیچ عنوان در جلسه دیروز در اینباره صحبت نشد اصلاً ماهیت جلسه در مورد این قضیه نبود و مراجع قضایی شاید گاهی اوقات در مورد فعالیت‌ها و کارهای ما حکمی صادر کنند اما در مورد رفتن و یا ماندن من فقط مجمع فدراسیون پاسخگو است و می‌تواند مرا برکنار کند.




اين اولين بار نيست مراجع قضائي مرا مي خواهند آخرين بار هم نخواهد بود

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته نه تنها در مورد استعفای من صحبتی نشد بلکه این جلسه ربطی به بازنشستگی یا دو شغله بودن و یا هیچ چیزی دیگری که جدای از پرونده باشد صحبت نشد و البته این اولین بار نیست که من به عنوان مسئول و یا مطلع پاسخگو هستم و تا زمانی هم که مسئولیت دارم آخرین بار نیز نخواهد بود.

من از فوتبال خسته نيستم از رسانه‌ها خسته‌ام

کفاشیان در مورد شرایط کنونی و فشارهای انتقادی گفت: من از فوتبال خسته نشدم بلکه از رسانه ها خسته شدم آنها اخبار را می شنوند و فوری قضاوت می کنند و به هر شکلی که می خواهند انعکاس می دهند و این باعث می شود برای ما مشکل بوجود بیاید.

فکر نمي کردم در فوتبال اين شرايط را داشته باشم

وی افزود: هیچوقت پیش بینی این روزها را در فوتبال نمی‌کردم و تصورم این بود که روزهای خوبی را در فوتبال سپری می‌کنم و شرایط و فضای کنونی بسیار سخت است البته ما کارمان را با تمام قدرت انجام می‌دهیم.




مقام اولي متعلق به ايران بود نه کفاشيان

کفاشیان در مورد کسب مقام برترین فدراسیون آسیا گفت: باور کنید این مقام برای مملکت است و ربطی به کفاشیان ندارد من حتی می‌خواستم جواد نکونام را برای گرفتن جایزه به مالزی بفرستم و الان هم خوشحال هستم که به عنوان نماینده توانستم این جایزه را برای ایران اسلامی بگیرم و قول می‌دهم سال‌های آینده نیز به عنوان فدراسیون برتر شناخته می‌شویم.

تا زماني که هستم با قدرت کار مي‌کنم

وی در پایان گفت: فدراسیون با قدرت به کارش ادامه می دهد ما در حال حاضر در رشته فوتبال و فوتسال بانوان فعال هستیم و بازیکنان ما در ویتنام حضور دارند در بخش نوجوانان اعزام تیم ملی را به روسیه داریم و تیم ملی بزرگسالان هم آماده اعزام به مسابقات غرب آسیاست پس خللی در کارهایمام به وجود نیامد و لازم است که ذکر کنم من فوتبال را دوست دارم هرچند که رسانه ها تلخی هایی را برایمان به وجود می آورند اما تلاشم را تا زمانی که هستم ادامه خواهم داد./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.