سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدي‌نژاد كارخانه سيمان نائين را از طريق ويديوكنفرانس افتتاح كرد

رئيس‌جمهور در مراسم افتتاح طرح‌هاي صنعتي فولاد مباركه اصفهان از طريق ويدئو كنفرانس كارخانه سيمان نائين را با ذكر يا مهدي(عج) افتتاح كرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور صبح امروز (سه شنبه) در جريان سفر به استان اصفهان با حضور در کارخانه فولاد سباي اصفهان ،ضمن افتتاح كارخانه سيمان نايين از طريق ارتباط مستقيم تلويزيوني ،گفت:‌ افتتاح كارخانه سيمان نائين ثمره تلاش‌هاي جمعي از خدمتگزاران براي آباداني كشور است كه امروز در اين شهرستان به ثمر رسيده است.

كارخانه سيمان نائين در مساحت 130 هكتاري و داراي مجموعه سالن‌هاي توليدي بوده كه با استفاده از تجهيزات و ماشين آلات روز و فناوري جديد احداث شده است.

محصولات توليدي اين كارخانه كلينر و انواع سيمان است كه علاوه بر تامين مصرف استان‌هاي همجوار به دليل نزديكي به مركز كشور و دارا بودن خطوط ريل راه آهن سراسري قابل صدور به ساير نقاط كشور و كشورهاي همسايه است.

در اين مراسم خانواده شهيدان شاه‌مرادي و شهبازي تنديس «خواستن توانستن است»و حسن بختياري از كاركنان فولاد مباركه كه در المپياد علمي در آلمان مدال طلاي المپياد را كسب كرده بود ،مدال خود را به رئيس‌جمهور تقديم كرد.
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.