سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفرانس بين المللي همبستگي با اسراي فلسطيني در عراق

عراق هفته آينده ميزبان کنفرانس بين المللي اعلام همبستگي با اسراي فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي است .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري نهرين ، قيس العزاوي نماينده دايم عراق در اتحاديه عرب دوشنبه شب از اعلام آمادگي کامل بغداد براي ميزباني کنفرانس بين المللي همبستگي با اسراي فلسطيني و عرب در زندانهاي رژيم صهيونيستي ، در روزهاي يازده و دوازده دسامبر ( 21 و 22 آذر ) خبر داد .
العزاوي گفت اين کنفرانس با سخنراني جلال طالباني  رئيس جمهور عراق آغاز خواهد شد و  محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين و  نبيل العربي دبير کل اتحاديه عرب و جمعي از سفرا ، کارشناسان ، شخصيتهاي عربي و  بين المللي در اين کنفرانس حضور خواهند داشت .
 العزاوي تاکيدکرد بررسي ابعاد مختلف شرايط اسراي فلسطيني و همه  کشورهاي عربي در زندانهاي اسرائيل محور اصلي کنفرانس بغداد خواهد بود و شماري از اسيران فلسطيني و عربي که سالها عمرشان را  در زندانهاي اسرائيل  سپري کردند، در اين کنفرانس سخنراني و مشکلات و تجربيات شان را بيان خواهند کرد .
نماينده دايم عراق در اتحاديه عرب با اشاره به اينکه  صد و ده اسير فلسطيني بدون محاکمه  بيش از بيست سال در زندانهاي اسرائيل  بازداشت هستند ، از موضع جامعه جهاني که ادعاي حمايت از آزادي و حقوق بشر دارد ،  در قبال نقض حقوق  فلسطيني ها  به شدت انتقاد کرد .
برچسب ها: بین الملل ، عراق ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.