سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحريم ضعيف‌ترين راه ممكن براي مقابله با اراده ملت ايران/مدعيان آزادي بيان تحمل شنيدن نداي حقيقت صداوسيما را ندارند

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: مدعيان آزادي بيان تحمل شنيدن نداي حقيقت رسانه‌هاي جمهوري اسلامي را ندارند و گمان مي‌كنند با تحريم مي‌توانند جلوي انتشار حقايق را بگيرند اما امروز ملت‌ها بيدار شده‌اند.

آيت‌الله علي اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره طرح سناي آمريكا براي تحريم صداوسيما و شركت‌هاي مرتبط با آن، اظهار داشت: سردمداران آمريكا ادعاي آزادي بيان و رعايت حقوق ملت‌ها را دارند اما در عمل شاهد اقداماتي بسيار متفاوت با ادعاهاي آنان هستيم.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه نقض حقوق‌بشر براي آمريكا و غرب به مسئله‌اي عادي تبديل شده است، ادامه داد: اعضاي سناي آمريكا افرادي وابسته به صهيونيست‌ها هستند و عملا به ابزار دست اين رژيم نامشروع تبديل شده‌اند.

وي تصريح كرد: جمهوري اسلامي با اقتدار در برابر اقدامات مستكبرانه غرب و آمريكا ايستاده است و تحريم نيز در اراده ملت ما تاثيري ندارد.

آيت‌الله اسلامي با اشاره به اينكه تحريم ضعيف‌ترين راه ممكن براي مقابله با ملت بزرگ و مقاوم ايران است، تاكيد كرد: مدعيان آزادي بيان تحمل شنيدن نداي صداوسيما را ندارند و گمان مي‌كنند با تحريم مي‌توانند مانع انتشار حقايق شوند؛ امروز ملت‌هاي جهان بيدار و هوشيارند و حقايق را مي‌دانند.

عضو مجلس خبرگان رهبري خاطر نشان كرد: غربي‌ها ادعاي آزادي بيان را دارند اما آشكارا اجازه پخش شبكه‌هاي صداوسيما را نمي‌دهند.

شايان ذكر است كه همزمان با حمله تروریستی به دفتر شبکه‌های 'العالم' و 'پرس تی وی' در پایتخت سوریه، سنای آمریکا طرحی را برای تحریم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های مرتبط با آن روی میز قرار داد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.