سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدار ندیمی با سفیر کره جنوبی در تهران

تاکید بر ظرفیت‌های فراوان همکاری‌های ایران و کره جنوبی/درخواست صریح کره جنوبی برای توسعه روابط پارلمانی دو کشور

سفیر کره جنوبی در تهران ظهر امروز با ایرج ندیمی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی دیدار و گفت‌و گو کرد.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران؛ سانگ وونگ یوپ سفیر کره جنوبی در تهران ظهر امروز  با ایرج ندیمی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی دیدار و گفت‌و گو کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با یادآوری سابقه همکاری‌ها بین دو کشور درعرصه های مختلف و پیشینه تاریخی مثبت مناسبات دو کشور، گفت: همکاری‌های پارلمانی بین  ایران و کره جنوبی تاکنون نقش مهمی در توسعه و گسترش روابط دوستانه دو کشور داشته و مجلس شورای اسلامی همواره از روند گسترش مناسبات دوستانه دو جانبه حمایت کرده است.

نماینده مردم گیلان و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسالت گروه‌های دوستی پارلمانی ارتقای روابط  دو ملت و دو مجلس است نسبت به گسترش روابط همه جانبه ایران و کره جنوبی ابراز امیدواری کرد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کره جنوبی در پایان با یادآوری ظرفیت‌های فراوان همکاری‌های ایران و کره جنوبی به ویژه در زمینه صنعتی و تجاری، گفت: توسعه همکاری‌های بخش خصوصی دو کشور می تواند فضای جدیدی را فرا روی مناسبات اقتصادی و صنعتی بین ایران و کره جنوبی ایجاد کند.

ندیمی با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه ملت ایران گفت: ملت ایران با کسب موفقیت‌های وسیع در عرصه علوم و فناوری نشان داد این تحریم‌ها در روند پیشرفت اقتصادی، صنعتی و علمی کشور تأثیری ندارد.

سانگ وونگ یوپ سفیر کره‌جنوبی در تهران نیز ضمن تشکر و قدردانی از دعوت به نشست صمیمانه از اعضای گروه دوستی، به علاقه و خواست صریح خود مبنی بر توسعه روابط پارلمانی دو کشور اشاره و نسبت به گسترش همکاری‌های فی ما بین ابراز امیدواری کرد .

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.