سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد

چرايي حمايت از احمدي‌نژاد از زبان عضو جامعه اسلامي مهندسين

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: در مرحله دوم انتخابات 84 که رقابت ميان هاشمي و احمدي‌نژاد بود، بعضي از اشخاص عضو "جام" از هاشمي حمايت کردند اما عموم اعضا، از کانديداتوري احمدي‌نژاد حمايت کردند.

احمد نيک‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره چگونگي حمايت جامعه اسلامي مهندسين از احمدي‌ن‍ژاد در سال‌هاي 84 و 88 اظهار داشت: مرحله اول انتخابات سال 84 عموم تشکل‌هاي اصولگرا از لاريجاني حمايت کردند و در همين راستا حمايت "جام" نيز شامل حال وي شد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: در مرحله دوم انتخابات 84 که رقابت ميان هاشمي و احمدي‌نژاد بود، بعضي از اشخاص عضو "جام" از هاشمي حمايت کردند اما عموم اعضا، از کانديداتوري احمدي‌نژاد حمايت کردند.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در پايان با توضيح اينکه حمايت از احمدي‌نژاد به طور خاص نبود و هزينه‌اي صرف تبليغات براي وي نشد،‌ خاطرنشان کرد: دليل اينکه از هاشمي حمايت نکرديم اين بود که با روحيات وي آشنا بوديم چرا که او شخصيتي تک‌رو دارد و در تصميم‌گيري‌هايش خرد جمعي را به کار نمي‌گيرد،‌ از اين رو از روي اضطرار به احمدي‌نژاد رأي داديم.

لازم به ذکر است،‌ اخيرا سيدمرتضي نبوي که در زمان انتخابات 84 و 88 عضو جامعه اسلامي مهندسين بوده و نسبت به ساير اعضا بيشترين حمايت را از احمدي‌ن‍ژاد داشته است اما طي مصاحبه‌ با يکي از روزنامه‌ها،‌ گفته است حمايتش از احمدي‌نژاد صرفا از روي ترجيح دادن وي نسبت به ساير نامزدها بوده است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.